برنامه‌های حوزه هنری استان همدان در دهه فجر اعلام شد

رییس حوزه هنری استان همدان از برپایی برنامه‌های متنوعی در دهه فجر امسال خبر داد.     به گزارش “فردای همدان”، سیدمحمدباقر حسینی در این باره گفت: ثبت‌نام جهت برگزاری کارگاه تخصصی عکاسی (کار با فتوشاپ و عکسهای با فرمت RAW) با حضور محمدحسن ناصرالمعمار، اختصاص 25مین نشست خانه نقاشان به هنر انقلاب، و برپایی […]

رییس حوزه هنری استان همدان از برپایی برنامه‌های متنوعی در دهه فجر امسال خبر داد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سیدمحمدباقر حسینی در این باره گفت: ثبت‌نام جهت برگزاری کارگاه تخصصی عکاسی (کار با فتوشاپ و عکسهای با فرمت RAW) با حضور محمدحسن ناصرالمعمار، اختصاص 25مین نشست خانه نقاشان به هنر انقلاب، و برپایی نمایشگاه «حقوق بشر آمریکایی» و برپایی ورکشاپ تصویرسازی دیجیتال و کار با دستگاه سینتیک توسط محمدرضا شاد؛ از برنامه‌های واحد هنرهای تجسمی این حوزه در دهه مبارک فجر امسال است.

وی ادامه داد: خوانش نمایشنامه «سپیده دم» نوشته‌ی حسین فدایی حسین و به کارگردانی کیانوش بهروزپور در سینما فلسطین و اجرای نمایش در سه مدرسه استان را واحد هنرهای نمایشی این حوزه برگزار می‌کند و در واحد فرهنگ و مطالعات پایداری هم عصر خاطره‌ای با موضوع شهدای دانش‌آموز برگزار می‌شود.

حسینی گفت: واحد آفرینش‌های ادبی نشست نقد رمان نوجوان و برگزاری عصر شعر و داستان کودک و نوجوان ؛ و واحد موسیقی نیز ششمین شب آواز هگمتانه با اجرای گروه موسیقی رها و بزرگداشت استاد امیر افتخاریان برگزار می‌کنند و واحد هنرهای تصویری هفته فیلم مستند انقلاب را با حضور منوچهر مشیری و مرتضی پورصمدی در دست اقدام دارد.

وی تاکید کرد: نمایشگاه مجازی کارتون‌های «حقوق بشر آمریکایی» نیز در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان به آدرس arthamadan.ir بارگذاری خواهد شد.

رییس حوزه هنری استان همدان در پایان افزود: اطلاعات دقیق زمان و مکان برگزاری هرکدام از این برنامه‌ها در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان و کانال تلگرامی این حوزه اطلاع‌رسانی خواهد شد.