رشد 15 درصدی درمان موفقیت آمیز ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با افتتاح و بهره برداری از مراکز سطح دو و سه ناباروری اهداف دانشگاه در حوزه حمایت از جوانی جمعیت محقق شد و میزان موفقیت درمان ناباروری هم از 15 درصد به بیش از 30 درصد رسیده است.

به گزادش فردای همدان،محمد مهدی مجذوبی اظهار داشت: ۴۱۲ تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم به ظرفیت درمان استان همدان افزوده شد،این تعداد تخت بیمارستانی با بهره‌برداری از بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان و تکمیل ساختمان بیمارستان فاطمیه به ظرفیت درمان استان اضافه شد که گامی بلند در توسعه زیرساخت‌های حوزه درمان غرب کشور به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: سومین دانشگاه علوم پزشکی کشور هستیم که معاونت بین‌الملل را ایجاد کردیم؛ در سه سال اخیر مجوز پارک علو فناوری سلامت گرفته شد و همچنین ۴ مجوز پژوهشکده کسب شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان طی سه سال گذشته، در مقایسه با دوره های مشابه و میزان منابع و اعتبارات، رشد قابل توجهی در اجرای پروژه های عمرانی و توسعه ای در همه حوزه‌های مرتبط با سلامت داشته است که رکوردی بی نظیر است.
مجذوبی ادامه داد: سرانه مقاله در بین اساتید دانشگاه علوم پزشکی همدان ۲/۳ است که نسبت به تمام دانشگاه‌های استان این رقم بسیار بیشتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: به دنبال این هستیم داروهایی که اکنون در دانشکده داروسازی و پارک علم و فناوری تولید می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور با برند ابن‌سینا تولید شود و به دست مصرف کننده برسد.

وی اظهار داشت: در حوزه انتشار تعداد مجلات دانشگاه علوم‌پزشکی همدان به 7مجله نمایش شده در پایگاه‌های استنادی معتبر دنیا رسیده است که یک دستاورد بزرگ به شمار می‌آید.