شهرداری فامنین دنبال اجرای پروژه‌های اثرگذار باشد

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری فامنین باید دنبال پروژه‌های اثرگذار باشد تا مردم تغییرات در حوزه‌های مختلف به‌خصوص زیباسازی و مناظر شهری را احساس کنند.

به گزارش فردای همدان، عباس صوفی صبح امروز در نشست صمیمی با فرماندار و شهردار فامنین و همچنین برخی از اهالی ماماهان اظهار کرد: باید دنبال کارهای اثرگذار و تغییر ریل در عملکرد مدیریت شهری باشیم تا مردم شریف فامنین و ماماهان تغییرات ظاهری و بصری را احساس کنند.

وی با بیان اینکه زمان همیشه در حال گذر است و مدیران باید قدر لحظه لحظه خدمت به مردم را بدانند، افزود: در فامنین و ماماهان نگاه‌ها باید تغییر کند. شهرِ مبتنی بر برنامه‌محوری باید در اولویت کاری شهرداری باشد.

صوفی با اشاره به اینکه راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد کمک شایانی به حوزه اشتغال به خصوص در فامنین و ماماهان خواهد کرد، ادامه داد: متأسفانه در گذشته نگاه شهری به فامنین و ماماهان وجود نداشته و توسعه و پویایی در این منطقه مغفول مانده است. رشد متوازن شهری وقتی رقم می‌خورد که همه مردم از امکانات به شکل عادلانه برخوردار باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه‌ها به فامنین و ماماهان باید یکسان باشد. توقع ما از شهردار فامنین این است که با همکاری فرماندار، در فامنین و ماماهان تغییرات محسوس را با اجرای پروژه‌های تأثیرگذار از جمله پیاده‌رو، پارک، فرهنگسرا و … رقم بزند.

گفتنی است؛ در این دیدار، اهالی فامنین و ماماهان به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات منطقه پرداختند.