در هفته دولت صورت گرفت؛

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 6 واحد گلخانه‌ای در کبودرآهنگ

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: بیشترین پروژه‌های بهره‌برداری شده استان همدان در هفته دولت امسال در خصوص خدمات گازرسانی مربوط به شهرستان کبودرآهنگ است.

به گزارش فردای همدان، مجید الهیاری از بهره‌برداری 11 پروژه گازرسانی به شهرستان کبودرآهنگ در هفته دولت سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: بیشترین پروژه‌های گازرسانی استان همدان مربوط به شهرستان کبودرآهنگ با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان همچنین از عملیات گازرسانی به سه گلخانه، چهار واحد دامداری و یک واحد مرغداری در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و افزود: در این شهرستان گازرسانی به یک شرکت(آرتا پلیمیر)، رستوران و یک مجتمع خدمات رفاهی نیز انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای 11 پروژه گازرسانی بیش از 35 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

الهیاری از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به پنج گلخانه و دو واحد دامداری در این هفته خبر داد و گفت: در راستای افزایش ظرفیت بهره‌مندی صنایع از نعمت گاز طبیعی، پروژه افزایش ظرفیت ایستگاه شهرک صنعتی ویان هم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از احداث ساختمان اداره گاز در شهرستان شیرن‌سو خبر داد و افزود: این پروژه در راستای ارائه خدمات مطلوب و مستمر گاز به مردم شریف شیرین‌سو انجام می‌شود.

گفتنی است؛ در سطح استان همدان 77 پروژه گازرسانی در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.