در هفته دولت؛

۱۵ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ملایر به بهره‌برداری رسید

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل ملایر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت عملیات آغاز به کار و افتتاح ۱۵ طرح راهداری و‌ حمل و‌ نقل جاده ای در شهرستان ملایر انجام شد.

به گزارش فردای همدان، هاشم اسکندریان اظهار داشت : این 15 طرح با اعتبار ۲ هزار و ۴۱۸ میلیون ریال کلنگ زنی یا افتتاح شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل ملایر افزود: از این تعداد ۸ طرح شامل روکش راه روستایی و بهسازی و تعریض راه روستایی، روکش راههای شریانی و ساخت سیستم روشنایی، خط کشی راهها و مرمت ابنیه فنی است.

وی بیان کرد: ۷ طرح نیز شامل آغاز عملیات روکش راههای شریانی و ایمن سازی تقاطع حسین آباد شاملو، اصلاح پیچ سالوک و اجرای آسفالت حفاظتی در محورهای شریانی کلنگ زنی شد.

اسکندریان ادامه داد: این طرح ها در راستای ارتقای ایمنی و افزایش کیفیت رویه آسفالتی راهها انجام می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای امسال تاکنون بیش از 10 نقطه دارای تصادف در شهرستان، ایمن سازی و آشکارسازی شد که این عملیات شامل تعدیل شیب شیروانی،نصب نیوجرسی، آشکارسازی دماغه ها،کف نویسی و تعمیر سیستم روشنائی بوده است.

وی عنوان کرد: در سالهای اخیر طرح های خوبی برای ارتقاء ایمنی و کیفیت راههای ملایر اجرا شده که علاوه بر رضایت کاربران جاده ای باعث کاهشی بودن حوادث جاده ای در سالهای گذشته شده است.

اسکندریان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی از سوی کاربران جاده ای، شاهد کاهش تصادفات بیش از پیش باشیم.