قهرمانی تیم نهاوند با 13مدال رنگارنگ در مسابقات کشتی نوجوانان استان

گروه ورزش: رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند گفت: تیم نهاوند با 13مدال رنگارنگ در مسابقات کشتی نوجوانان استان همدان قهرمان شد.     به گزارش “فردای همدان”، محرم روزبه: مسابقات کشتی نوجوانان با حضور 107 کشتی گیر و 10 تیم از 9شهرستان در رشته آزاد به مدت دو روز 23و24دی ماه  به میزبانی این […]

گروه ورزش: رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند گفت: تیم نهاوند با 13مدال رنگارنگ در مسابقات کشتی نوجوانان استان همدان قهرمان شد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، محرم روزبه: مسابقات کشتی نوجوانان با حضور 107 کشتی گیر و 10 تیم از 9شهرستان در رشته آزاد به مدت دو روز 23و24دی ماه  به میزبانی این شهرستان در خانه کشتی شهید منوچهر برزوئی با معرفی نفرات اول و تیم های برتر به کار خود پایان دادند.

وی گفت: در مجموع اوزان 10گانه تیم نهاوند با 87 امتیاز قهرمان شد،تیم همدان با 76 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و ملایر با 71 امتیاز به عنوان سومی اکتفا کردند

روزبه خاطرنشان کرد: در رقابت های انفرادی شهرستان در 7وزن فینالیست داشت ودر 6وزن کشتی گیران نهاوند به مقام قهرمانی رسیدند و نفرات برتراین مسابقات به رقابت های قهرمانی کشور اعزام می شوند و نفرات برتر هر وزن به شرح ذیل می باشند.

42کیلو گرم یونس اردلان راد    همدان

46کیلو گرم مسعود لراوند        نهاوند

50کیلو گرم علی قپانوری         نهاوند

54کیلو گرم امین طاهرلو         همدان

58کیلو گرم محمد خزائی         نهاوند

63کیلو گرم امیرحسین اسدی    نهاوند

69کیلو گرم نیکزاد علیزاد         نهاوند

76کیلو گرم محمد امین قپانوری نهاوند

85کیلوگرم امیرحسین حبیبی     همدان

100کیلو گرم علی عبدالملکی      تویسرکان