تکریم و معارفه مدیر منطقه چهار شهرداری همدان؛

رحیم الوندی سکاندار منطقه چهار شهرداری شد

در مراسمی که با حضور سید مسعود حسینی و تعدادی از مدیران شهری برگزار شد، رحیم الوندی به عنوان مدیر منطقه چهار منصوب و از زحمات علی طهماسبیان تقدیر و به سمت رییس حوزه شهردار معرفی شد.

به گزارش فردای همدان، در این مراسم سید مسعود حسینی با اشاره به اهمیت منطقه چهار، اظهار داشت: این منطقه از لحاظ ظرفیت‌های موجود منطقه ای غنی است که باید مورد توجه مدیریت جدید این منطقه قرار گیرد.

شهردار همدان با قدردانی از زحمات علی طهماسبیان در منطقه چهار افزود: طهماسبیان به صورت شبانه روزی در حوزه درآمد، معبر گشایی، فضای سبز تلاش کردند و از ظرفیت ایشان در حوزه‌های مختلف به ویژه رییس حوزه شهردار بهره خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر اینکه منطقه چهار ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد، بیان کرد: رحیم الوندی از مدیران خوب و توانمند شهرداری است که باید از تجربیاتشان بهره گرفته شود که در کنار همکاران منطقه چهار می توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

حسینی ادامه داد: انشالله قدردان فرصتهای خدمتگزاری باشیم و مدیران سربلند از این آزمون بیرون بیایند.

گفتنی است؛ در پایان از زحمات علی طهماسبیان در منطقه چهار تقدیر و رحیم الوندی به عنوان مدیریت جدید سکاندار منطقه چهار شد و همچنین علی طهماسبیان نیز به عنوان رییس حوزه شهردار معرفی شد.