توجه به مساکن روستایی اولویت باشد

به منظور هماهنگی وهم افزایی واستفاده از ظرفیت اعتبارات استانی, ملی و دراختیار نمایندگان برای ارتقاءشاخص بازنگری و اجرای طرح هادی و مقاوم سازی مسکن روستایی جلسه ای برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، جلسه ای با حضور نمایندگان مردم ملایر آزادیخواه، آریایی نژاد، رضایی مدیر کل بنیاد مسکن استان و بهرامی مدیر بنیاد مسکن ملایر به منظور انجام هماهنگی وهم افزایی و استفاده از ظرفیت کلیه اعتبارات استانی ملی و در اختیار نمایندگان در راستای ارتقاء شاخص بازنگری و اجرای طرح هادی و مقاوم سازی مسکن روستایی برگزار شد.

در این جلسه رضایی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از همراهی و حمایت های ویژه نمایندگان گزارش مبسوطی از فعالیتها، پروژه ها و اعتبارات شهرستان ارائه کرد و با ارائه لیست پروژه های پیشنهادی خواستار پیگیری و توجه و افزایش اعتبارات بنیاد مسکن در سال۱۴۰۳ شد.

همچنین با توجه به شرایط اقتصادی و بضاعت کم مالی متقاضیان مسکن روستایی، درخواست پیگیری، جذب و تخصیص کمکهای بلاعوض از محل تفاهم نامه های فیمابین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعان را داشت.

آزادیخواه نیز ضمن تشکر از فعالیتها و اقدامات موثر بنیاد، عنوان کرد: همیشه بنیاد مسکن عملکرد خوبی در سطح روستاها داشته است و همچنین با توجه به انتظارات مردم از بنیاد مسکن سعی شود در تعریف پروژه ها معابر اصلی و فرعی مورد نظر مردم جهت بهسازی مد نظر قرار گیرد.

آریایی نژاد هم ضمن تشکر ویژه از عملکرد مطلوب بنیاد مسکن بیان کرد: یکی از خواسته های اصلی اهالی روستاها بهسازی معابر و پیش بینی و توسعه فضای مسکونی در طرح هادی بوده که موجب رضایتمندی و مهاجرت معکوس اهالی می شود.