حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان در شورای آموزش و پرورش منطقه جوکار

به منظور بحث و بررسی پروژه های آموزشی در منطقه جوکار شیرازیانی، مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان در جلسه شورای آموزش و پرورش این منطقه حضور پیدا کرد.

به گزارش فردای همدان، جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه جوکار با حضور آریایی نژاد نماینده مردم شهرستان ملایر، مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان و اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه جوکار جلسه‌ای در روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه برگزار شد.

در این جلسه فارسی بخشدار منطقه و رضایی رییس آموزش و پرورش منطقه جوکار ضمن تقدیر از تلاشهای نوسازی مدارس در سالهای اخیر، اظهار داشت: کاری که طی دو سال اخیر در جوکار در خصوص تکمیل و تجهیز مدارس شده در 10 سال گذشته برابری کرده و بی نظیر بوده است همچنین در خصوص تنگناهای فضاهای آموزشی منطقه مطالبی را ارائه نمودند.

در ادامه شیرازیانی توضیحاتی در خصوص روند اجرایی طرح های اداره کل نوسازی مدارس در منطقه جوکار ارائه نمود و در راستای تسریع عملیات اجرایی پروژه‌ها بررسی های لازم را با نماینده شهرستان بعمل آورد.

از تلاشها و زحمات اداره کل نوسازی مدارس استان همدان تقدیر شد

نماینده مردم  شهرستان ملایر با اهدای لوح و هدیه از زحمات مهندسین و کارکنان نوسازی مدارس استان همدان تقدیر نمود.

آریایی نژاد در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه جوکار از مهندس شیرازیانی مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان و سرناظر شهرستان ملایر مهندس مظهری بجهت تلاشها و خدمات ارزشمند در رفع مشکلات فضاهای آموزشی منطقه جوکار تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم فارسی بخشدار جوکار و رییس آموزش و پرورش و اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه جوکار حضور داشتند.