امتیازگیری در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود

گروه ورزش: مدافع شهرداری همدان با  اشاره به اینکه ما در دو فصل اخیر سیر صعودی را طی کرده ایم، گفت: ما توانستیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم، قطعا امتیازگیری در نیم فصل دوم سخت تر خواهد شد و امیدواریم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.       به گزارش “فردای همدان”، پیمان […]

گروه ورزش: مدافع شهرداری همدان با  اشاره به اینکه ما در دو فصل اخیر سیر صعودی را طی کرده ایم، گفت: ما توانستیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم، قطعا امتیازگیری در نیم فصل دوم سخت تر خواهد شد و امیدواریم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، پیمان حشمتی اظهار کرد: از عملکرد خود تا اینجای فصل رضایت دارم اما می توانستم بهتر از این کار کنم، توقعی که از خودم  دارم خیلی بیشتر است.

مدافع شهرداری همدان اتحاد و همدلی را عامل موفقیت تیم دانست و افزود: کادر فنی با حفظ شاکله اصلی تیم در فصل قبل گام مهمی را در مسیر رسیدن به موفقیت برداشت.

 

وی بیان کرد: هادی گل محمدی مربی پر تلاش و با انگیزه ای است و من از تیم های پایه در خدمت او بوده ام و نقش گل محمدی در موفقیت تیم غیر قابل انکار است.

 

حشمتی عنوان کرد: اگر دغدغه های مالی تیم مرتفع شود مطمئن باشید در پایان شهرداری یکی از تیم های صعود کننده می باشد.

 

مدافع شهرداری خاطرنشان می کند: برای موفقیت باید عزم جدی بین مسؤلان ، مربیان و بازیکنان وجود داشته باشد ما با انگیزه ای که برای رسیدن به موفقیت داریم، غیر ممکن را ممکن سازیم.

 

لازم به ذکر است: پیمان حشمتی در این فصل در ۱۲ بازی تیمش را همراهی کرده است.