پاس پتانسیل صعود به لیگ یک را دارد

گروه ورزش: دروازه بان پاس همدان با اشاره به اینکه عملکرد تیم در بخش تدافعی خوب بوده است، گفت: ما توانستیم در ۸ بازی دروازه خود را بسته نگه داریم که عملکردم نسبتا خوبی را به ثبت رساندیم امیدواریم بتوانیم در ادامه بتوانیم روند رو به رشدی را طی کنیم.       به گزارش […]

گروه ورزش: دروازه بان پاس همدان با اشاره به اینکه عملکرد تیم در بخش تدافعی خوب بوده است، گفت: ما توانستیم در ۸ بازی دروازه خود را بسته نگه داریم که عملکردم نسبتا خوبی را به ثبت رساندیم امیدواریم بتوانیم در ادامه بتوانیم روند رو به رشدی را طی کنیم.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، آرمین رحیم زاده افزود : اگر عملکرد ما درون دروازه خوب دیده شده نتیجه تلاش کل تیم است و از آقای کاشی تشکر می کنم که علی رغم مشکلات ما را به خوبی آماده برگزاری مسابقات کرد و همچنین تشکر می کنم از امید غلامی عزیز که توانستیم در سایه رفاقت ، رقابت سالمی  را برای موفقیت تیم داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به پتانسیلی که تیم دارد صعود به لیگ یک دور از دسترس نیست امیدواریم بتوانیم در پایان شرمنده هواداران نشویم با یک صعود شیرین دل مردم همدان را شاد نماییم.

دروازه بان پاس همدان اظهار کرد : تیم با مشکلات مالی زیادی مواجه است ، مدیر عامل تیم پاس همدان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام می دهد و قول های در این خصوص داده شده است امیدواریم محقق شود تا با تمرکز بیشتری بازی ها را پیگیری نماییم.

رحیم زاده در ادامه افزود : برای موفقیت تیم باید همه دست به دست هم دهیم مسؤلان ، مربیان ، بازیکنان و… مطمئن باشید در سایه به اتحاد و همدلی موفقیت دور از دسترس نیست.

رحیم زاده در پایان گفت : تشکر می‌کنم از هواداران واقعی پاس که در هر شرایطی ما را تنها نگذاشتند و ما را همراهی کنند و از مسؤلان و بزرگان استان همدان تقاضا دارم که تیم را تنها نگذارند ، ما بیش از هر زمان به حمایت نیاز داریم.