یک جوان متواضع اردبیلی؛ چهره‌ای موثر در کمپین انتخاباتی پزشکیان

یک مهندس جوان و متواضع اردبیلی یک تنه در نقش یک لشگر کارآزموده انتخاباتی ظاهر گردید و نگذاشت در وانفسای رقابت‌های نفس‌گیر انتخاباتی، ستاد دکتر پزشکیان به لحاظ امکانات و سخت افزار کار تبلیغاتی دچار کمبود و مشکل گردد.

به گزارش فردای همدان، مهندس مهدی اسمی زاده موسس مجمع خیرین حضرت زهرا (س) از خیرین شهرستان گرمی، از افراد موثر کمپین انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان است که در راه پیروزی پزشکیان بی مزد و منت به کمپین تبلیغات انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ورود کرد.

اسمی زاده خالصانه در این کارزار بزرگ گام نهاد و زمانی به همیاری و مساعدت دکتر پزشکیان در رقابت نفس‌گیر انتخاباتی مبادرت ورزید که شانس پیروزی وی در این انتخابات طبق نظر سنجی‌های روزهای نخستِ تبلیغات، بسیار اندک بود.

اما مهدی اسمی زاده که به توانمندی، سلامت و پاکدستی مسعود پزشکیان اعتقاد عمیقی داشت، دست به ریسک بزرگی زد و با طیب خاطر کلیه امکانات و ملزومات ستاد انتخاباتی پزشکیان را فراهم نمود. چنانچه می‌دانیم در کمپین‌های انتخاباتی، و در میان افرادی که به ستادهای کاندیداها ورود می‌نمایند اقشار گوناگونی با انگیزه‌های متفاوت حضور دارند.

یک دسته از آنان کسانی هستند که با اخلاص وافر و تلاش خستگی ناپذیر و بدون چشمداشت، از بذل مال و امکانات خود دریغ ندارند و با حضور فعال خود موجب انگیزه و همراهی سایرین نیز هستند.

این عده تا روز پیروزی کاندیدای مورد نظرشان تلاش و تکاپوی بسیار می‌نمایند. این مهندس جوان و متواضع اردبیلی یک تنه در نقش یک لشگر کارآزموده انتخاباتی ظاهر گردید و نگذاشت در وانفسای رقابت‌های نفس‌گیر انتخاباتی، ستاد دکتر پزشکیان به لحاظ امکانات و سخت افزار کار تبلیغاتی دچار کمبود و مشکل گردد و بی آنکه از کسی طلب احکام ستاد انتخاباتی نماید، بعنوان یک لیدر و حامی تمام عیار، بار سنگین تجهیزات و امکانات ستاد دکتر پزشکیان را به دوش کشید.

امروز که پزشکیان در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری به پیروزی درخشانی نائل آمده، وی هیچ تمنایی از رییس جمهور منتخب ندارد و دل در گروی توفیق پزشکیان در سپهر سیاسی کشور بعنوان شخص اول قوه مجریه دارد.

اما یک دسته دیگر در کمپین‌های تبلیغات انتخاباتی حضور دارند که در دایره المعارف سیاسی بقول مرحوم کسروی «مجاهدان روز شنبه» لقب می‌گیرند.

مجاهدان روز شنبه را می‌توان به غنیمت‌خواهان نام داد که تا پیش از پیروزی حضوری کمرنگ دارند و اساسا اهل ریسک و خطر نیستند، اما بعد از پیروزی کاندیدای مورد نظرشان، مدعی دریافت حق‌الحمایت و مقام سیاسی می‌شوند.

ضمن سپاس بیکران از حضور جوانان و علاقمندان به دکتر پزشکیان و تلاش شبانه‌روزی این فعالانِ بی‌چشمداشت، و با عنایت به حضور همزمان همه‌ی گروه‌ها و اقشار در کمپین‌های تبلیغاتی دکتر پزشکیان، لازم می‌دانیم بعنوان هموطنان ایرانی و شهروندان مسئولیت پذیر و علاقمند به آینده کشور، و مصداق «لم یشکر الخالق، لم یشکر المخلوق» از تلا‌‌ش‌های مهندس مهدی اسمی زاده که در اردوگاه انتخاباتی پزشکیان، امر پرمخاطره لجستیک و پشتیبانی کمپین را بدون یاری احزاب و تشکل‌ها، حمایت و فرماندهی کرد، قدردانی نماییم.