جشنواره صنایع دستی بانوان ایستگاه صبحگاهی هیئت همگانی در ملایر برگزار شد

امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر به همت هیئت همگانی اقدام به  برگزاری جشنواره صنایع دستی نمود.       به گزارش “فردای همدان”، سالن شهید بهشتی استادیوم تختی روز پنج شنبه 25/9/95 شاهد برگزاری جشنواره صنایع دستی بانوان ایستگاه صبگاهی هیئت همگانی بود. این نمایشگاه  در راستای شناسایی صنایع دستی با هزینه […]

امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر به همت هیئت همگانی اقدام به  برگزاری جشنواره صنایع دستی نمود.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سالن شهید بهشتی استادیوم تختی روز پنج شنبه 25/9/95 شاهد برگزاری جشنواره صنایع دستی بانوان ایستگاه صبگاهی هیئت همگانی بود.

این نمایشگاه  در راستای شناسایی صنایع دستی با هزینه را اندازی کم و آموزش سریع  در یادگیری راه اندازی شد تا ورزشکاران را با بعضی از هنرهای درآمد زا  آشنا نماید.

اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر پس از تبریک هفته وحدت و سالروز تولد خاتم انبیا به همه ورزشکاران و مردم خوب شهرستان ملایر گفت: این جشنواره با حضور 300 نفر از بانوان ورزشکار و علاقمندان به صنایع دستی  با تلاشهای امور جوانان و به همت هیئت همگانی بخصوص مربی ایستگاه صبگاهی هیئت همگانی خانم رضایی برگزار شد تا مشخص شود که می توان در کنار روز مرگی زندگی برنامه های اقتصادی کوچک و زود بازدهی را زراه اندازی نمود.

اکبری  گفت: امور جوانان شهرستان ملایر با هدف ایجاد اشتغال و همچنین ترویج بنگاههای کوچک  زود بازده در حال ثبت سازمان مردم نهاد کارآفرینی است و استقبال از این جشنواره مارا در هدف گزاری راجع به اینگونه برنامه ها تشویق نمود .