972 شعبه ثابت اخذ رای در استان فعال است

استاندار همدان گفت: 972 شعبه ثابت، 341 شعبه سیار، 615 شعبه شهری و 698 شعبه روستایی در استان فعال است و بیش از 20 هزار نفر در برگزاری انتخابات دخیل هستند.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تدابیری که از روز گذشته اعمال شد امروز در حال برگزاری است و در شورای تامین هم افزایی خوبی صورت گرفته است.

استاندار همدان با بیان اینکه مسئولیت تامین شعب با فراجا، همکاری سپاه و بسیج است، افزود: بیش از 4هزار نفر حفاظت از صندوق ها را عهده دار هستند.

وی بیان کرد: 972 شعبه ثابت، 341 شعبه سیار، 615 شعبه شهری و 698 شعبه روستایی در استان فعال است و بیش از 20 هزار نفر در برگزاری انتخابات دخیل هستند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه تا این لحظه ساعت 11ونیم گزارشی که دادند در ستاد انتخابات میزان مشارکت نسبت به دور قبل افزایشی بوده است، گفت: هر کاندیدایی با رای مردم انتخاب شود؛ رئیس جمهور  ایران است و او باید پاسخگوی مردم باشد

استاندار همدان با تاکید بر اینکه نقش ما به عنوان برگزار کنندگان نقش اجرایی است، عنوان کرد: رای مردم حق الناس است و باید بدون سوگیری کارها را انجام دهیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: به صورت اجمالی روند مشارکت افزایشی است و تا الان تقریبا بیش از 40 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش استفاده از تعرفه را داشتیم و تا همین ساعت 11 درصد میزان مشارکت مردم در استان بوده است.

حسن رضانیا با بیان اینکه در سطح استان یک میلیون 481هراز تعرفه توزیع شده است، خاطرنشان کرد: روندی شعب اخذ رای روندی سالم و مطمعن است و تاکنون موارد جزئی، خاص و یا بازداشتی نداشتیم.