مردم امروز فرصت دارند کاندیدایی را که احساس می‌کنند رویکرد بهتری دارد، انتخاب کنند

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه مردم امروز فرصت دارند آن کسی را که احساس می کنند مدیریت و رویکرد بهتری دارد را انتخاب کنند، گفت: بنابراین همه مردم ورود کنند تا اجازه ندهیم طیف دیگری انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصحاب رسانه و صداوسیما همواره برای انعکاس اخبار و حماسه آفرینی مردم تلاش نمونده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه همگان نمی‌دانند رئیس جمهور کیست، افزود: هر کدام از بزرگان که انتخاب شوند با اراده و خواست مردم بوده است و قطعا ملاک انتخاب مردم است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مردم در آینده کشور موثر است، بیان کرد: در انتخابات این دوره همانند سیزده دوره قبل شاهد حضور دو طیف، رویکرد و مدیریت هستیم و این مردم هستند یکی از دو کاندیدا را انتخاب می کنند.

آیت الله شعبانی با تاکید بر اینکه مردم امروز فرصت دارند آن کسی را که احساس می کنند مدیریت و رویکرد بهتری دارد را انتخاب کنند، ادامه داد: بنابراین همه مردم ورود کنند تا اجازه ندهیم طیف دیگری انتخاب شود.

امام جمعه همدان عنوان کرد: در دور دوم انتخابات ستادها قوی‌تر ورود کردند و با تشکیل شبکه های اجتماعی و صحبت های چهره به چهره مردم را برای حضور در انتخابات حداکثری دعودت کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر یک از کاندیداها که با رای مردم انتخاب می شود از روز شنبه باید به وعده های خود عمل کند و مراقب اعتماد مردم باشد که لطمه ای وارد نشود.