انتخابات در ۱۳۱۳ شعبه اخذ در حال برگزاری است

استاندار همدان با بیان اینکه انتخابات در ۱۳۱۳ شعبه اخذ رای در استان آغاز شده است، گفت: در مقایسه با هفته گذشته میزان مصرف تعرفه ها مورد توجه است و از آغازین ساعت رای گیری استقبال خوب بوده است.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد بودیم که رهبری راس ساعت ۸ صبح رای خود را به صندوق انداختند و مثل همیشه مردم را به حضور در پای صندوق های رای کردند.

استاندار همدان با دعوت از عموم مردم برای مشارکت در انتخابات، افزود: افرادی که در دور اول انتخابات موفق به حضور در پای صندوق های رای نشدند امروز برای مانایی، استحکام و قدرت ایران حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه از ششم خردادماه کارهای مربوط به انتخابات آغاز شد، بیان کرد: در حوزه آموزش، لجستیک، ارتباطات و زیرساخت ها کارها انجام شد و هشتم تیرماه اولین دوره انتخابات برگزار شد و کاندیداها نتوانستند حد نصاب لازم را کسب نمایند و دو نفر به دور دوم راه یافتند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه طبق قانون امروز کار برگزاری انتخابات برگزار می شود، ادامه داد: انتخابات در ۱۳۱۳ شعبه اخذ رای در استان آغاز شده است و در مقایسه با هفته گذشته میزان مصرف تعرفه ها مورد توجه است و از آغازین ساعت رای گیری استقبال خوب بوده است.
استاندار همدان با اشاره به اینکه امیدواریم رای گیری تا آخرین لحظه با امنیت کامل به خوبی انجام شود، خاطرنشان کرد: همچنین امیدواریم شاهد حضور حماسی مردم در صندوق رای باشیم چراکه مشارکت مردم قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان را دارد.