۱میلیون ۶۵۸ تعرفه رای در شعب اخذ رای توزیع شده است

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه ۱میلیون ۶۵۸ تعرفه رای در شعب اخذ رای توزیع شده است، گفت: نزدیک ۱۳هزار رای اولی و نزدیک به ۱میلیون ۴۵۰ هزار واجد شرایط رای در استان داریم.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، حسن رضانیا با بیان اینکه نظام انتخاباتی کشور بدون حضور رسانه ابتر است، اظهار داشت: ۳۰ اردیبهشت ماه رییس جمهورمان را از دست دادیم و ظرف ۴۰ روز با وجود آن غم بزرگ کشور را آماده برگزاری انتخابات کردیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه ایران نشان داده از استحکام و اقتدار بالا و کم نظیری در دنیا برخوردار است، افزود: طی 40 روز فرآیندها طی و ثبت نام ها انجام شد و تبلیغات شکل گرفت به طوری که رقابت ها جدی بود و گرمای انتخابات را در مناظرات دیدیم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های انتخابی در استان و کشور دنبال شد تا اینکه به امروز 8 تیرماه رسیدیم، بیان کرد: نظام مستحکم  ایران حول ولایت فقیه معنا می یابد و مردم نیز رکن رکین انقلابند و امروز با تدابیر و هدایت های رهبری امروز ساعت ۸ صبح انتخابات در کشور آغاز شد.

رضانیا با اشاره به اینکه به ساعات پایانی مهلت قانونی مرحله اول نزدیک می شویم، گفت: قطعا تمدید انتخابات را برای مرحله دوم خواهیم داشت‌ با اقتدار امنیتی در کشور و استان کمترین مساله را داشتیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه مردم آگاه و بصیر هستند و انتخاب اصلح را خواهند داشت، عنوان کرد: تاکنون شاهد پرونده تخلفاتی در استان نبودیم.

وی با بیان اینکه احتمالا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد، ادامه داد: ستاد انتخابات کشور و استان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دور دوم در ۱۵ تیر برخوردار است؛ گرچه مردم تعیین کننده هستند که انتخابات دو مرحله ای می‌شود یا خیر.

رضانیا با تاکید بر اینکه به ستادهای انتخاباتی توصیه دارم قانون را رعایت کنند، اظهار داشت: ایران کشور انتخابات در دنیا است و در طی 45 سال امروز شاهد چهل و دومین انتخابات در کشور هستیم و عزم مردم برای نظام ما اولویت است‌.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه در سلامت نظام انتخاباتی کشور کسی نمیتواند کوچکترین خدشه ای وارد کند، افزود: مردم انتخاب می کنند و قانون فصل الخطاب همه ما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه روند مشارکت را مثبت و افزایشی ارزیابی می کنم، بیان کرد: مردم با دو مدرک هویتی شناسنامه و کد ملی می توانند در صندوق اخذ رای حاضر شوند و رای خود را به صندوق بیندازند.

رضانیا با بیان اینکه ۱میلیون ۶۵۸ تعرفه رای در شعب اخذ رای توزیع شده است، خاطرنشان کرد: نزدیک ۱۳هزار رای اولی و نزدیک به ۱میلیون ۴۵۰ هزار واجد شرایط رای در استان داریم.