اهدا کارت عضویت فعال جمعیت هلال احمر به استاندار همدان

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی داوطلب طی مراسمی تندیس خدمات جمعیت هلال احمر و کارت عضویت فعال به استاندار همدان اهدا شد .       به گزارش “فردای همدان”، در این مراسم که با حضور مدیرعامل ، معاونین ، روسای شعب و جمعی از خیرین و داوطلبین برگزیده این جمعیت برگزار شد، مدیر عامل […]

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی داوطلب طی مراسمی تندیس خدمات جمعیت هلال احمر و کارت عضویت فعال به استاندار همدان اهدا شد .

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، در این مراسم که با حضور مدیرعامل ، معاونین ، روسای شعب و جمعی از خیرین و داوطلبین برگزیده این جمعیت برگزار شد، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان  با تقدیر از زحمات داوطلبین این موسسه خیریه خاطرنشان کرد: خدمات داوطلبانه انجام دادن باید پشتوانه عشق داشته باشد عشق به خدمت ،عشق به همنوع که این عشق به راحتی نصیب هرکس نمی شود داوطلبی درجهان مبتنی برعشق است ومنشاء ان خداست ماباید در زمینه خدمت در هلال احمر و در زمینه ترویج و توسعه فعالیت های عام المنفعه ، بشردوستانه وخدمات داوطلبانه تلاش کنیم .

وی گفت: سازمان داوطلبان درسال 1985پی ریزی شده که ایران قبلا دراین زمینه رتبه بالایی داشت ولی درحال حاضر رتبه ایران درسازمان ملل از نظرخدمات داولبی پایین است و لازم است که این رتبه ارتقاء یابددرزمان بحران باید از همه ظرفیت های موجود درداوطلبان برای ارائه خدمات مطلوب به حادثه  دیدگان بهره وری بهینه نماییم تا بتوانیم پاسخگوی بحران ها باشیم .

دکتر کارخانه ای، داوطلب محوری را سیاست راهبردی جمعیت هلال احمر در سطح کشور ذکرنمود و افزود: داوطلبان در سطوح مختلف هلال احمر در راستاي اصول و اهداف بين المللي نهضت صليب سرخ و هلال احمر ، با بسيج توان انسانيت نسبت به بهبود زندگي مردم آسيب پذير اقدام می نمايند.

مدیرعامل هلال احمر استان همدان تعداد کل داوطلبین بالای 29 سال همدان را 19383 برشمرد و افزود: از این تعداد 56 درصد زن و 44 درصد مرد هستند که با کمک ایشان طی یکسال اخیر به 22 هزار نفر از نیازمندان خدمات حمایتی به ارزش 9.758.937.066  ریال ارائه شده است .

کارخانه ای با تشکر از نگاه ویژه استاندار همدان به هلال احمر گفت: با حمایت ایشان بودجه هلال احمر از محل ارتباطات استانی 400درصد رشد داشته است که به سبب این حمایت می توان ایشان را داوطلب برتر هلال احمر نامید.

استاندار همدان نیز با اشاره به تلاقی هفته وحدت وهفته داوطلب، این تلاقی را تبریک گفت و در ادامه انتخاب دکتر کارخانه ای را ازبهترین تصمیم های دولت دراستان ذکرکرد و انجام خدمات بشردوستانه و نگاه ویژه دکتر کارخانه ای به بشردوستی را برگرفته ازهویت معنوی ایشان دانست.

مهندس نیکبخت با اشاره به آیه قران مبنی بر نجات یک انسان نجات همه انسانهاست خاطرنشان کرد: خدمت درهلال احمر خلق وخوی انسان مهربان است ودین ماهم دین مهربانی است.

استاندار خدمات داوطلبانه درهلال احمر را کار بدون تقاضا عنوان کرد وافزود: برای انجام خدمات داوطلبانه هلال احمر بهترین گزینه وشایسته ترین انتخاب است .

وی با اشاره به چندین خدمات برجسته هلال احمر درسطح استان، جهت خدمات داوطلبانه مبلغ صدمیلیون تومان به حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اهداء نمود.

در ادامه دکتر کارخانه ای مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اهدای کارت عضویت فعال و تندیس خدمات داوطلبانه به مهندس نیکبخت استاندار همدان ، روز داوطلب را به وی و دیگر داوطلبین تبریک گفت و یادآور شد: ایشان همواره در همه شرایط یار و یاور هلال احمر بوده و سالهاست که عضو افتخاری این نهاد هستند .