آغاز هفدهمین دوره رقابت‌های سنگنوردی جام فجر در همدان

گروه ورزش: هفدهمین دوره رقابت های سنگنوردی جام فجر از امروز به میزبانی سالن سنگنوردی فرهاد همدان آغاز شد.       به گزارش “فردای همدان”، رئیس کارگروه صعودهای ورزشی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور گفت: 119 سنگنورد پسر در قالب 31 تیم از امروز رقابت خود را در پیکارهای سنگنوردی رشته سرطناب جام […]

گروه ورزش: هفدهمین دوره رقابت های سنگنوردی جام فجر از امروز به میزبانی سالن سنگنوردی فرهاد همدان آغاز شد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، رئیس کارگروه صعودهای ورزشی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور گفت: 119 سنگنورد پسر در قالب 31 تیم از امروز رقابت خود را در پیکارهای سنگنوردی رشته سرطناب جام فجر کشور به میزبانی همدان آغاز کردند.

مهدی داورپور افزود: هفدهمین دوره رقابت های سنگنوردی جام فجر گرامیداشت میلاد مسعود حضرت محمد (ص)، هفته وحدت و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از امروز به میزبانی سالن سنگنوردی فرهاد همدان آغاز شده است.

وی بیان کرد: این رقابت ها یادمان مرحوم یوسف نجایی در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود.

وی یادآور شد: طبق برنامه امروز رقابت های رشته سرطناب، فردا بولدرینگ و روز پنجشنبه پیکارهای سرعت برگزار خواهد شد.

داورپور اضافه کرد: هم اکنون پیکارهای سرطناب در دو گروه در حال برگزاری است و سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این رقابت شرکت دارند.

گفتنی است رقابت های بخش پسران در سه رشته سرطناب، بولدرینگ و سرعت تا روز پنجشنبه ادامه دارد و مسابقات بانوان نیز از عصر روز پنجشنبه در سالن فرهاد آغاز می شود.

سالن سنگنوردی فرهاد همدان یکی از بهترین و مجهزترین سالن های اختصاصی این رشته ورزشی در کشور به شمار می رود.

همدان سابقه برگزاری رقابتهای آسیایی سنگنوردی در رده های سنی جوانان و نوجوانان را دارد.