٩ اجرای تئاتر در اولین روز از جشنواره

گروه فرهنگ و هنر: در اولین روز از برگزاری جشنواره ٩ نمایش در سه سانس برای تماشاگران به اجرا در می آیند.       به گزارش “فردای همدان”، نمایش ها در ٥ سالن اصلی و سه پلاتو به روی صحنه می روند و نمایش های خیابانی نیز در سه سانس در محوطه مجتمع فرهنگی […]

گروه فرهنگ و هنر: در اولین روز از برگزاری جشنواره ٩ نمایش در سه سانس برای تماشاگران به اجرا در می آیند.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، نمایش ها در ٥ سالن اصلی و سه پلاتو به روی صحنه می روند و نمایش های خیابانی نیز در سه سانس در محوطه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی اجرا می شوند.

نمایش مرز به کارگردانی و نویسندگی جعفر مهیاری در سه سانس ١٠، ١٥ و ١٧ در سالن اصلی آوینی محصول مشترک ایران و آلمان در مدت ٥٠ دقیقه اجرا می شود.

نمایش های کلوچه های خدا به کارگردانی آرش شریف زاده، گیسوانی برای پرواز به کارگردانی روشنک کریمی و پس لرزه به کارگردانی محمد اسماعیل زاده به ترتیب در سالن های تئاترشهر، سالن اصلی بوعلی و پلاتو بوعلی به روی صحنه می روند.

آروزهای کلاف های رنگی عنوان تئاتر لاله مالمیر از تهران است که در رده سنی خردسال در اولین روز جشنواره در پلاتو عبادی در سه سانس ٩، ١٠ و ١١ برای علاقه مندان به تئاتر اجرا می شود.

در سالن فجر نیز نمایش خیمه قمرخانوم کاری از بهناز مهدیخواه و همچنین به خاطر مروارید به کارگردانی نساء بخشی در سالن مهدیه  به روی صحنه می روند.

در ادامه اجراهای روز اول دو نمایش خیابانی به نام های این همه من و سورپرایز در ساعت های ١٥ و ١٦ در محوطه مجتمع آوینی برای علاقه مندان تئاتر خیابانی اجرا خواهد شد.

گفتنی است بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، ٢٢ تا ٢٧ آذر ماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.