نیم فصل اول بدشانسی گریبان گیر تیم ما شد

گروه ورزش: هافبک پاس همدان در مورد عملکرد پاس همدان در نیم فصل گفت: تیم ما در نیم فصل اول با بد شناسی های زیادی روبرو شد، مصدومیت مهاجمان تیم باعث شد در گلزنی موفقیت چندانی به دست نیاوریم، ما در هر مسابقه موقعیت های زیادی را به دست می آوردیم اما متأسفانه توپ های […]

گروه ورزش: هافبک پاس همدان در مورد عملکرد پاس همدان در نیم فصل گفت: تیم ما در نیم فصل اول با بد شناسی های زیادی روبرو شد، مصدومیت مهاجمان تیم باعث شد در گلزنی موفقیت چندانی به دست نیاوریم، ما در هر مسابقه موقعیت های زیادی را به دست می آوردیم اما متأسفانه توپ های ما با بدشانسی و بی دقتی از دست می رفت اما با این وجود عملکرد تیم نسبتا خوب بود.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، مرتضی کرمی در ادامه در مورد عملکرد خود در نیم فصل اول اظهار کرد: در دیدار رفت مقابل شهرداری همدان مصدوم شدم و چند هفته ای را از دست دادم اما خداروشکر توانستم در ادامه به تیم کمک کنم.

وی در مورد دیدار با بانی گستر گفت: با لطف خداوند و همدلی و اتحاد بازیکنان تیم و تدابیری که کادر فنی اندیشیدند در روزی که ۸ بازیکن اصلی تیم به علت مصدومیت حضور نداشتند توانستیم با یک برد شیرین به تعطیلات برویم.

هافبک پاس همدان در ادامه افزود: تیم ما در این فصل به شدت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنم اما از حق نگذریم مدیر عامل تیم آقای رحیمی تلاش های زیادی را برای حل این مشکل انجام داده است اما یکدست صدایی نخواهد داشت و امیدواریم هیأت مدیره و استاندار به این قضیه ورود پیدا کنند و این مشکل را مرتفع نمایند.

کرمی که از سوی هواداران به عنوان برترین بازیکن نیم فصل پاس همدان انتخاب شد، بیان کرد: هواداران نسبت به من لطف داشتند و از همه آنها تشکر می کنم و اگر من خوب دیده شده ام کمک همه ی اعضای تیم بوده که همیشه من را حمایت کرده اند.

هافبک پاس همدان با اشاره به اینکه از هواداران این تقاضا را دارم که پاس را در نیم فصل دوم تنها نگذارند تا با کمک هم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم، خاطرنشان کرد: همچنین اگر مسؤلان می خواهند پاس به سطح اول فوتبال کشور برگردد باید تیم را حمایت مالی کنند.