ضرورت ورود سرمایه‌گذار در اجرای پارک فرامنطقه‌ای اکباتان

شهردار همدان با بیان اینکه پارک 240 هکتاری اکباتان تقدیم شهروندان می شود، گفت" جا دارد سرمایه گذران در بحث سرمایه گذاری، ورود کنند.

به گزارش فردای همدان، سید مسعود حسینی، در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی پارک نشاط در کوی کوثر، اظهار داشت: احداث پارک بانوان را در صورت همکاری شاهد خواهیم بود و این نشان از اهمیت در حوزه بانوان در منطقه ۴ دارد.

شهردار همدان با بیان اینکه احداث پارک بانوان را در منطقه یک نیز خواهیم داشت، افزود: همچنین جا دارد یاد کنیم از سیاست های دولت رئیسی در اتمام پروژه های نیمه تمام که در شهرداری همدان نیز این روال را خصوصا در بحث های ترافیکی و سرمایه گذاری انجام دادیم.

حسینی با اشاره به اینکه در منطقه چهار شاهد پل سردار همدانی بودیم که بحث دور برگردان آن نیز مورد بهره برداری قرار گرفت، بیان کرد: نارضایتی مردم این منطقه از وجود رودخانه نیز وجود داشت که پوشش آن را داشتیم.

شهردار همدان با بیان اینکه پارک 240 هکتاری اکباتان تقدیم شهروندان می شود، ادامه داد: جا دارد سرمایه گذران در بحث سرمایه گذاری، ورود کنند.

وی با تاکید بر اینکه در منطقه دو و سه نیز همین عدالت توزیعی داریم، عنوان کرد: در تمامی مناطق و در طرح های توسعه ای از انجام این ریز پروژه ها نیز غافل نیستیم.

حسینی در پایان با بیان اینکه در منطقه ۴، کوی خرد مشکل آسفالت معبر آنجا را داریم، خاطرنشان کرد: شهرداری آمادگی آسفالت کوی خرد را دارد اما از مسئولین مربوطه تقاضا داریم از ما درخواست وجه نکنند، و متولیان امر صورت جلسه ای را با شهرداری تنظیم کنند.

رئیس شورای شهر همدان نیز در ادامه با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح زمین چمن مصنوعی در منطقه چهار شهرداری هستیم، گفت: ایجاد فضای ورزشی باعث می شود نوجوانان و جوانان اوقات فراغت خود را در یک فضای سالم و سازنده انجام دهند.

محمود مسگریان ادامه داد: امروزه باید بتوانیم جوانان را حذب کنیم و آنچه لازم است برای حرکت به سمت انسان متکامل از نظر جسمی عقلی و فرهنگی، انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شورای شهر و شهرداری نگاه از ابتدا همین بوده و سعی شده در بخش فرهنگی چنین تلاش هایی داشته باشیم و با توجه به اینکه امسال، سال آخر شورا و سال برداشت است، باید تمام همت این باشد که پروژه های اثرگذار را تقدیم شهروندان کنیم.