زمین چمن مصنوعی پارک نشاط در کوی کوثر افتتاح شد

مدیر شهرداری منطقه چهار همدانبا بیان اینکه برای احداث چمن مصنوعی کوی کوثر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومن هزینه شده است، گفت: تمام تلاش ما این است که توزیع عادلانه را در مناطق کم برخوردار داشته باشیم و این مهم تا حدودی اتفاق افتاده است.

به گزارش فردای همدان، علی طهماسبیان در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی پارک نشاط در کوی کوثر، اظهار داشت: منطقه چهار شهرداری همدان، بیشترین مناطق کم برخوردار را در خود جای داده است و در این مناطق کمبودها و نیازهایی وجود دارد که باید مرتفع شود.

مدیر شهرداری منطقه چهار همدان با بیان اینکه منابع و درآمدمدهای کمتری نسبت به سایر مناطق شهرداری داریم، افزود: اما توانستیم به ترتیب اولویت مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه کوی کوثر یکی از مناطق کم برخوردار است و یکی از معضلات رودخانه ای است که از اینجا گذر می کند، بیان کرد: با تاکیدات امام جمعه، شهردار و شورای شهر توانستیم این مشکل را با اعتبار 4 میلیارد تومان حل کنیم و در مهرماه به سرانجام برسانیم.

طهماسبیان با بیان اینکه ورودی و خروجی از بلوار آیت الله نجفی از دیگر مشکلات کوی کوثر است، ادامه داد: این مشکل نیز با ایجاد کندرو به طول 300 متر و اعتبار ۶میلیارد تومان در دهه فجر حل و افتتاح شد.

مدیر شهرداری منطقه چهار همدان با تاکید بر اینکه همچنین پیاده رو کوی کوثر نیز با مبلغ یک ونیم میلیارد تومان انجام شد، عنوان کرد: نداشتن فضای سبز مناسب از دیگر مشکلات این منطقه بود و دنبال احداث یک پارک بزرگ بودیم که در این راستا پارک یک هکتاری را دهه فجر تقدیم شهروندان کردیم.

وی اظهار داشت: دومین پارک در کوی کوثر احداث می شود و در این زمینه رایزنی با حوزه علمیه داشتیم و پیش قرارداد نوشته شده است و با نهایی شدن توافقات سریعا ۱۰ میلیارد برای احداث این پارک تزریق می شود.

طهماسبیان در پایان با بیان اینکه برای احداث چمن مصنوعی کوی کوثر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومن هزینه شده است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که توزیع عادلانه را در مناطق کم برخوردار داشته باشیم و این مهم تا حدودی اتفاق افتاده است.