برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش در دو بخش برادران و خواهران خبر داد.       به گزارش “فردای همدان”، احمد توصیفیان: توسّل و تمسّک به قرآن کریم را تنها راه نجات بشریت امروز دانست و اظهار کرد: امروز بیش […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش در دو بخش برادران و خواهران خبر داد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، احمد توصیفیان: توسّل و تمسّک به قرآن کریم را تنها راه نجات بشریت امروز دانست و اظهار کرد: امروز بیش از گذشته دنیا و بشریت به مفاهیم بلند قرآن کریم و توصیه‌های آن در توحید، معاد شناسی، مباحث اخلاقی و لزوم دین در زندگی نیازمند است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ، برگزاری مسابقات دوره ای قرآن کریم در جامعه کار و تولید استان همدان را مایه خیر و برکت برای کارگران و کارفرمایان و دست اندرکاران تولید و خدمات برشمرد و از حضور پر شور کارگران و کارفرمایان و خانواده‌هایشان برای حضور پرشور در این دوره از مسابقات قرآن کریم تقدیر و تشکر کرد.

توصیفیان تصریح کرد: یازدهمین دوره از مسابقات قران ویژه جامعه کار و تلاش استان همدان در شش رشته قرائت (تحقیق)، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و مفاهیم و در دو بخش برادران و خواهران برگزار خواهد  شد.

گفتنی است: برگزیدگان این دوره، به مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور که در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود راه خواهند یافت.