قهرمانان مسابقات مچ اندازی غرب کشور مشخص شدند

گروه ورزش: مسابقات مچ اندازی تورنمت غرب کشور در شهرستان ملایر با شرکت تیمهای ملایر، قهاوند، همدان، خرم اباد، الیگودرز ، بهار  و مرکزی  19 آذر برگزار شد که در نهایت قهرمانان این رقابت ها مشخص شدند.       به گزارش “فردای همدان”، در مسابقات مچ اندازی غرب کشور 100 نفر ورزشکار حضور داشتند […]

گروه ورزش: مسابقات مچ اندازی تورنمت غرب کشور در شهرستان ملایر با شرکت تیمهای ملایر، قهاوند، همدان، خرم اباد، الیگودرز ، بهار  و مرکزی  19 آذر برگزار شد که در نهایت قهرمانان این رقابت ها مشخص شدند.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، در مسابقات مچ اندازی غرب کشور 100 نفر ورزشکار حضور داشتند که در نتیجه ملایر با 372 امتیاز اول، تیم نام آوران قهاوند با 193 امتیاز دوم و تیم سبلان همدان با 88 امتیاز سوم شدند.

در این مسابقات به نفرات اول بزرگسالان و جوانان مبالغ نقدی و به نفرات اورال  قهرمان قهرمانان در دست راست در رده جوانان و بزرگسالان مبلغ 100000 تومان جایزه نقدی داده شد؛ این مسابقات در دو کلاس دست راست و چپ برگزار شد.

همچنین علی عبدالمالکی از ملایر به عنوان قهرمان قهرمانان در دو رده جوانان وبزرگسالان دست یافت.

گفتنی است: محمدرضا کریم جوزانی رئیس کمیته مچ اندازی با همکاری  مهدی فخاری رئیس هیات پرورش اندام شهرستان ملایر و محمد زمانی دبیر هیات  زحمات بیشماری برای این مسابقات کشیدند.