اعمال تخفیف عوارض برای رانندگان وانت‌بارهای همدان

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از اعمال تخفیف عوارض نوسازی و پسماند سالیانه واحد مسکونی برای رانندگان وانت بار دارای پرونده فعالیت خبر داد.       به گزارش “فردای همدان”، کامران گردان با اشاره به مصوبات صحن شورا اظهار کرد: در صحن شورا موافقت شد جایزه خوش حسابی تا سقف 700 هزار ريال از […]

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از اعمال تخفیف عوارض نوسازی و پسماند سالیانه واحد مسکونی برای رانندگان وانت بار دارای پرونده فعالیت خبر داد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، کامران گردان با اشاره به مصوبات صحن شورا اظهار کرد: در صحن شورا موافقت شد جایزه خوش حسابی تا سقف 700 هزار ريال از عوارض نوسازی و پسماند سالیانه هر واحد مسکونی موضوع تبصره 1 ماده 10 قانون نوسازی و عمران شهری از رانندگان وانت بار دارای پرونده فعالیت در سازمان حمل و نقل بار شهری برای یکبار اعمال و کسر شود.

کامران گردان اضافه کرد: به منظور استفاده بهینه از تالار احداثی شهرداری و با توجه به ظرفیت مناسبی که تالار مذکور برای برگزاری همایش های ملی و بین المللی دارد لذا موافقت شد نام مجموعه مذکور با عنوان مرکز همایش های بین المللی و قرآنی شهر همدان نامگذاری شود و نیز  استفاده از فضاها و تالار ها برای انجام موارد قرآنی به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه باشد.

گردان به بررسی موارد ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهر و اقدامات انجام شده در مورد دستورالعمل ساخت و ساز در حریم شهر در صحن شورا اشاره کرد و افزود: مقرر شد شهرداری در مورد عکس هوایی ، طرح تفصیلی و انتخاب مشاور پیگیری های لازم را از طریق اداره کل راه و شهرسازی به عمل آورده و نتیجه را به شورای اسلامی شهر اعلام کند همچنین در مورد ساماندهی ورودی های سه گانه شهر اقدامات لازم و عاجل توسط شهرداری صورت گیرد.

وی با تاکید برا اینکه مقرر شد موضوع کسر حوزه شهری همدان، رینگ سوم، تراکم های شناور، پهنه های بلند مرتبه سازی، شهرک های صنعتی و پزشکی و ….. توسط شهرداری پیگیری شود اضافه کرد: همچنین مصوب شد مشکلات موجود در خصوص مبادی ورودی، میدان میوه و تره بار، دفترچه عوارض و ….. به شورا اعلام شود.