فرمانده انتظامی رزن منصوب شد

فرمانده انتظامی رزن شهرستان رزن منصوب شد.

به گزارش فردای همدان، صبح امروز با حضور سرتیپ دوم پاسدار سلمان امیری فرماندهی انتظامی استان همدان، مهندس علی اصغر غفاری آثار فرماندار شهرستان رزن، رییس دادگستری، دادستان شهرستان و برخی مسیولین دستگاه های اجرایی شهرستان رزن و پرسنل انتظامی در محل سالن اندیشه شهر رزن از خدمات سرهنگ مظاهر علیجانی تقدیر و سرهنگ رحیم بیاتی به عنوان فرمانده جدید انتظامی رزن معرفی و منصوب شد.

در این آیین فرماندار رزن ضمن تقدیر و تشکر از سرهنگ علیجانی فرمانده سابق انتطامی شهرستان، خطاب به پرسنل انتظامی گفت: شما آبروی کشور و نظام هستید و ویترین اقتدار امنیت و صلابت کشور هستید.

غفاری‌آثار با بیان اینکه امنیتی که داریم به واسطه چتر امنیتی و انتظامی است که شما ایجاد کردید، بیان کرد: تامین امنیت، لازمه توسعه کشور است و شما توانسته اید در حفظ و تامین امنیت در جامعه هم به شکل فیزیکی و هم به شکل احساس روحی و روانی را برای شهروندان ایجاد کنید و این از مهمترین دستاوردهای فرماندهی انتظامی است.

فرماندار رزن در پایان خاطرنشان کرد: قطعا این حضور و تلاش شما در کلام نمی گنجد و به پاس حضور شما و همکارانتان جامعه امن می شود و آرامش به خانواده ها بر می گردد. ما قدردان زحمت ها و رشادت های شما هستیم.