امدادرسانی به ۱۰ خانوار از عشایر کوچ رو در نهاوند

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند از امدادرسانی به ۱۰ خانوار از عشایر کوچ رو در نهاوند خبر داد.       به گزارش “فردای همدان”، رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند با اشاره به سرمای کم‌سابقه در فصل پاییز، گفت: روز گذشته تعدادی از عشایر کوچ رو مستقر در شهرستان قصد تردد از منطقه روستای طائمه نهاوند را […]

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند از امدادرسانی به ۱۰ خانوار از عشایر کوچ رو در نهاوند خبر داد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند با اشاره به سرمای کم‌سابقه در فصل پاییز، گفت: روز گذشته تعدادی از عشایر کوچ رو مستقر در شهرستان قصد تردد از منطقه روستای طائمه نهاوند را داشتند که به علت سرمای شدید با مشکل روبرو شدند.

محمدتقی شهبازی اظهار کرد: خوشبختانه پس از اطلاع‌رسانی به جمعیت هلال‌احمر شهرستان اکیپ امدادی، امدادگران نهاوند به همراه اداره امور عشایری خدمات امدادی را به ۱۰ خانوار گرفتار در سرما ارائه کردند .

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند بابیان اینکه خدمات امدادی صورت گرفته شامل توزیع پتو، نفت و چراغ والور بود، گفت: این خدمات برابر با جمعیت موجود عشایر بین چادرهای آن‌ها توزیع‌شده است و در حال حاضر ازلحاظ گرمایشی مشکلی ندارند.

وی گفت: پس از ارائه خدمات امدادی به عشایر وضعیت اسکان آن‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت که به لحاظ چادر با مشکل مواجه نبوده و فقط امکانات گرمایی از سوی آن‌ها درخواست شد.