بشردوستی هلال احمر همدان از حرف تا عمل

گروه جامعه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از هم استانیها خواست تا در این ایام سرما اگر در سطح استان مورد بی سرپناهی را می شناسند با شماره 112 به کشیک امداد استان اطلاع رسانی نمایند.     به گزارش “فردای همدان”، شب گذشته با بروز سرما و افت شدید دمای همدان به منفی […]

گروه جامعه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از هم استانیها خواست تا در این ایام سرما اگر در سطح استان مورد بی سرپناهی را می شناسند با شماره 112 به کشیک امداد استان اطلاع رسانی نمایند.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، شب گذشته با بروز سرما و افت شدید دمای همدان به منفی 18 درجه سانتی گراد بعنوان سردترين مركز استان در كشور، دکتر کارخانه ای مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در پیامی آمادگی این جمعیت را جهت تهیه و در اختیار گذاشتن غذا، پتو، وسایل گرمازا و…. برای افراد بی سرپناه  اعلان داشت.

لذا پس ازجمع آوری بی سرپناهان، جمعیت هلال احمرطبق اعلان قبلی، امکانات لازم نظیر موکت، پتو، قند، بیسکویت، آب، چایی، لیوان، والور، کتری، قوری، نفت، خرما و کنسرو در اختیار شهرداری قرار داد تا در راستای رسیدگی به افراد مذکور مورداستفاده  قرار بگیرد.

1

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مردم بشر دوست این استان اعلان داشت پس از نشر خبر آمادگی این جمعیت برای کمک به بی سرپناهان  و فراهم شدن مکان اسکان توسط شهرداری همدان، سمن ها و نیروهای مردمی بسیج شدند تا در سرمای استخوان سوز این شهر، دستان بشردوست و محبت آمیز خود را برای نیازمندان بی سرپناه درازکنند و در جهت نجات آنها ازهیچ تلاش کوششی فروگذار نکنند .

 

کارخانه ای خاطرنشان کرد: ولی دراین میان تماس های مردمی با 112 وایجاد گشت های سیار خودجوش با خودروهای شخصی، نشان ازتشکیل بسیج مردمی برای این امر داشت که همگی در تلاش بودند بی سرپناهان را شناسایی و به محل اسکان ببرند.

2

 

وی افزود: مطلب جالب و قابل توجه دیگر این بود که سرمای زمستان، آتش بشردوستی را در قلب مردم همدان بر افروخته بود و همین رفتارهای زیبا و انسانی آنها  نشان می‌داد معرفی این جمعیت و مردم مهربان استان بعنوان مدعیان و پرچمداران بشردوستی ازطرف اینجانب بی سبب نبوده است .

 

بهروز کارخانه ای یادآور شد” که همدان با دماي 18-، سردترين مركز استان كشور در روز پنجشنبه 4 آذر 95 می باشد.

3