افتتاح 14 پروژه اقتصاد مقاومتی با 300 میلیون اعتبار در همدان

گروه اقتصاد: فرمانده سپاه انصارالحسین(ره) استان همدان گفت: در هفته بسیج ١۴ پروژه در قالب ٣٠٠ میلیون تومان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به بهره‌برداری می‌رسد.       به گزارش “فردای همدان”، سردار غلامعلی ابوحمزه در آئین افتتاح سالن فرهنگی و ورزشی روستای طویلان‌سفلی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: بنا بر تدبیر مقام معظم رهبری […]

گروه اقتصاد: فرمانده سپاه انصارالحسین(ره) استان همدان گفت: در هفته بسیج ١۴ پروژه در قالب ٣٠٠ میلیون تومان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سردار غلامعلی ابوحمزه در آئین افتتاح سالن فرهنگی و ورزشی روستای طویلان‌سفلی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: بنا بر تدبیر مقام معظم رهبری یک هزار روستا در کل کشور باید محرومیت‌زدایی و آباد شود که سپاه استان همدان از امسال برای تحقق این امر اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سپاه همدان محرومیت‌زدایی و آباد کردن 100 دهستان را در دستور کار دارد که مرحله به مرحله و در یک پروسه زمانی مشخص نسبت به تحقق این تدبیر مقام معظم رهبری اقدام خواهد کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ره) استان همدان افزود: سپاه استان امسال سه دهستان محروم در سه شهرستان همدان را تا حد کافی و وافی در همین راستا محرومیت‌زدایی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های امسال هفته بسیج در راستای شعار مقام معظم رهبری با عنوان بسیج، انقلاب و خدمتگزاری تصریح کرد: سعی شده تا در بحث اقتصاد مقاومتی با ٣میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان در زمینه احداث و تهیه زیرساخت مجموعه رده‌های بسیج، سوله‌های صالحین، حوزه‌ها و پایگاه‌های سطح استان هزینه شود.

ابوحمزه با اشاره به اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج ١۴ پروژه در قالب ٣٠٠ میلیون تومان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از برگزاری 2 هزار و 212 برنامه به مناسبت هفته بسبج در استان همدان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها درسطح ستاد، استان، نواحی، حوزه‌ها و پایگاهها و رده‌های محلی و اقشاری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در ۵ آذرماه مصادف با تشکیل بسیج مستضعفان مجموعه نیروهای بسیج در تمام رده‌ها تجمع کرده و در نماز جمعه شرکت خواهند داشت.