جوانان ذخاير اصلي يک جامعه‌اند

گروه جامعه: فرماندار شهرستان همدان گفت: هميشه اميد هر مملکتي و نظامي جوانان غيور و تربيت شده­اي که در آينده اين مملکت سرنوشت يک نظام را تأمين مي کنند.     به گزارش “فردای همدان”، علی تعالی در نشست مشاورين جوان اظهار کرد: در زمينه هاي کاري و مديريتي اگر فرصتي به جوانان داده شود، […]

گروه جامعه: فرماندار شهرستان همدان گفت: هميشه اميد هر مملکتي و نظامي جوانان غيور و تربيت شده­اي که در آينده اين مملکت سرنوشت يک نظام را تأمين مي کنند.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، علی تعالی در نشست مشاورين جوان اظهار کرد: در زمينه هاي کاري و مديريتي اگر فرصتي به جوانان داده شود، مي توانند روند خوبي در سطح کشور به وجود آورند.

 

تعالي تصريح کرد: تدين و معرفت ديني براي بنده از همه چيز در اين گروه بالاترين امتياز را براي يک جوان دارد و اينکه نياز او مي دانم .

 

وي اضافه کرد: اين نظام اسلامي وارث خون شهدايي است که هر کدام به نوبه خود هم براي خانواده و جامعه اثر گذار بودند و اين داراي ارزش والايي است.

 

فرماندار همدان با بيان اينکه ما داراي يک نظام با اين شرايط هستيم افزود: بايد در جهتي حرکت کنيم که امام راحل و شهدای گرانقدر براي ما ترسيم کرده اند و به شما به اين ديد نگاه مي کنيم و هر جواني که در اين حوزه مي باشد، براي ما عزيزتر است.

 

وي اظهار کرد : جوانان بايد داراي قدرت تحليل و مشخص کردن ملاک و چهارچوب مشخص براي حرکت در يک مسير مشخص باشند و اگر در يک جريان سياسي هستيد و گاهي اتفاق مي افتد نقدي وارد شود، آن را بايد درست انجام داد و مطلق نگر به هيچ جريان نبايد باشيد .

 

تعالي افزود : ما يک مملکت شيعه هستيم و داراي دشمنان فراوان و مهمترين چيزي که بايد به آن التزام داشته باشيم، وحدت کلمه است.

 

فرماندار شهرستان همدان يادآور شد: ما در اين حوزه از جوانان نمي خواهيم در يک مسير يا حوزه حرکت کنند و هر کدام از دوستان نسبت به علاقه و کارايي خود مي تواند در حوزه هاي فرهنگي، سياسي و اجتماعي فعاليت و خدمت رساني کند.

 

وي در پايان ديانت، حفظ و التزام به چهارچوب هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، پرهيز از افراط و تفريط و التزام به سياست هاي دولت را از جمله خصوصيات کلي مشاورين جوان دانست.