سومین شب آواز هگمتانه برگزار می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: مسئول واحد موسيقي و سرود حوزه هنري استان همدان از برپایی سومین شب آواز هگمتانه و بزرگداشت رضا جعفرپور خبر داد.     به گزارش “فردای همدان، جلال گودرزی‌سروش در این باره گفت: سلسله نشست‌های شب آواز هگمتانه به همت واحد موسيقي و سرود حوزه هنري استان همدان و با هدف […]

گروه فرهنگ و هنر: مسئول واحد موسيقي و سرود حوزه هنري استان همدان از برپایی سومین شب آواز هگمتانه و بزرگداشت رضا جعفرپور خبر داد.

 

 

به گزارش “فردای همدان، جلال گودرزی‌سروش در این باره گفت: سلسله نشست‌های شب آواز هگمتانه به همت واحد موسيقي و سرود حوزه هنري استان همدان و با هدف توجه به موسيقي رديفي و دستگاهي ايران و همچنين توجه خاص به اجراي آواز و با حضور اساتيد و پيشكسوتان حوزه موسيقي استان، فعالان و علاقمندان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در نخستين شب آواز هگمتانه  در همدان برگزار و از آلبوم «صداي شاعر» در اين مراسم رونمايي شد و در دومین نشست نیز یاد و خاطره مرحوم ناصر مهرورز از اساتید و پشکسوتان آواز همگتانه و معلم ویولون گرامی داشته شد.

گودرزی‌سروش در پایان بیان کرد: این نشست ها با استقبال خوب هنرمندان برگزار شده است و سومین نشست آن با محوریت بزرگداشت رضا جعفرپور، روز جمعه 25/4/95 ساعت 16 در تماشاخانه حوزه هنری استان همدان واقع در سینما تئاتر فلسطین برگزار خواهد شد.