اسکیت باز همدانی جایگاه پنجم جهان را از آن خود کرد

رئیس هیات اسکیت استان همدان گفت: در مسابقات wfsc که بزرگترین رویداد فری استایل جهان به شمار می آید،  سجاد محمدی اسکیت باز همدانی توانست در جایگاه پنجم قرار گیرد.       به گزارش “فردای همدان”، مهدی مجیدی اظهار کرد: هفته پیش این ورزشکار همدانی به مسابقات آسیایی در کشور چین اعزام شد که […]

رئیس هیات اسکیت استان همدان گفت: در مسابقات wfsc که بزرگترین رویداد فری استایل جهان به شمار می آید،  سجاد محمدی اسکیت باز همدانی توانست در جایگاه پنجم قرار گیرد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، مهدی مجیدی اظهار کرد: هفته پیش این ورزشکار همدانی به مسابقات آسیایی در کشور چین اعزام شد که توانسته بود جز ۸ اسکیت باز برتر آسیا باشد.

وی با بیان اینکه به جهت نداشتن کفپوش مناسب و استاندارد در خانه اسکیت همدان ورزشکاران این رشته نمی توانند نتایج مطلوبی بدست آورند، عنوان کرد: چرا که بر روی زمین نامناسب تمرین می کنند.

مجیدی با اشاره به اینکه اسکیت بازان در اعزام به مسابقات کشوری و برون مرزی بروی زمین استاندارد تعادل لازم را ندارند و به نتایج مطلوب نمی رسند، خاطرنشان کرد: اگر با حمایت مسئولین استان این مهم محقق شود شاهد شکوفایی هرچه بهتر ورزشکاران اسکیت در مسابقات خواهیم بود.