درخشش ورزشکاران بسیجی استان همدان در کشور

گروه ورزش: مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از درخشش ورزشکاران بسیجی استان همدان در مسابقات ورزشی بسیج در رشته های مختلف در سطح کشور خبر داد.     به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ علی کریمی در با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی بسیج در رشته‌های مختلف اظهار داشت: ورزشکاران بسیجی در […]

گروه ورزش: مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از درخشش ورزشکاران بسیجی استان همدان در مسابقات ورزشی بسیج در رشته های مختلف در سطح کشور خبر داد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ علی کریمی در با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی بسیج در رشته‌های مختلف اظهار داشت: ورزشکاران بسیجی در این مسابقات در سطح کشوری خوش درخشیده‌اند.

 

وی با اشاره به نتایج مکسب شده در این مسابقات افزود: از جمله این موفقیت‌ها کسب مقام دوم کشوری در رشته فوتسال و والیبال بود که به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

 

وی افزود: همچنین در رشته بومی محلی، عشایری که در هشت رشته طناب کشی، هفت سنگ، دال پلان، کشتی محلی، مچ اندازی، پرتاب سنگ، پرش طول و لی لی کردن به میزبانی استان گیلان برگزار شد، ورزشکاران بسیجی استان موفق به کسب مقام دوم کشوری شدند.

 

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: کسب مقام دوم کشوری پرتاب دیسک در رشته دو میدانی توسط امیرمحمد شعبانی و کسب مقام سوم کشوری مسابقات دوبل در رشته تنیس روی میز توسط سیدرضا حسینی و محمد شجاعیان نیز از دیگر موفقیت‌ها بوده است.

 

وی با اشاره به کسب مقام سوم کشوری پرتاب وزنه در رشته دو و میدانی توسط محمد سلگی عنوان کرد: در 1500 متر رشته دومیدانی نیز سید امیر زمان پور به مقام اول کشوری دست یافت.

 

کریمی خاطرنشان کرد: همچنین کاپ اخلاق مسابقات دو و میدانی به استان وحکم اخلاق در رشته پینگ پنگ به محمد امین شجاعیان تعلق گرفت.