اعزام کاراته کای کبودراهنگ به رقابت‌های قهرمانی آسیا

یحیی شهگل کاراته کای شهرستان کبودراهنگ جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ترکیب تیم ملی جوانان راهی اندونزی می شود.     به گزارش “فردای همدان”، در پانزدهمين دوره از رقابتهاي كاراته قهرماني آسيا که در رده هاي سني نوجوانان، جوانان و زير21 سال طي روزهاي پنجم تا هفتم آذر ماه در شهر ماكاسار […]

یحیی شهگل کاراته کای شهرستان کبودراهنگ جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ترکیب تیم ملی جوانان راهی اندونزی می شود.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، در پانزدهمين دوره از رقابتهاي كاراته قهرماني آسيا که در رده هاي سني نوجوانان، جوانان و زير21 سال طي روزهاي پنجم تا هفتم آذر ماه در شهر ماكاسار اندونزي برگزار مي شود، یحیی شهگل از شهرستان کبودراهنگ در ترکیب تیم ملی جوانان و در وزن 68 کیلوگرم به مبارزه با حریفان خواهد رفت.

در اين دوره از رقابتها 460 كاراته كا از 27 كشور طي 3 روز با هم به مبارزه خواهند پرداخت.

ورزشكاران كشورهاي چين، چين تايپه، هنگ كنگ، هند، اندونزي، ايران، عراق، ژاپن، اردن، قزاقستان، كره جنوبي، قرقيزستان، ماكائو، مالزي، نپال، پاكستان، فلسطين، فيليپين، قطر، عربستان سعودي، سريلانكا، سوريه، تاجيكستان، تايلند، امارات، ازبكستان و ويتنام در اين دوره از پيكارها حضور دارند.

در پایان لازم به یادآوری است این کاراته کای مستعد، فرزند الله کرم شهگل مربی سازنده و صاحب نام کاراته کشور است که هم اکنون شهرستان کبودراهنگ را به عنوان قطب اصلی کاراته کشور مطرح ساخته است. وی سابقه کسب نشان نقره مسابقات کاراته سبک شیتوریو قهرمانی آسیا و شش مدال طلای بین المللی را در کارنامه افتخارات خود دارد.