خرم داور ملی بوکس کشور تک ستاره شد

گروه ورزش: خرم داور ملی بوکس کشور در آزمون رسمی آیبا تک ستاره شد.       به گزارش “فردای همدان”، خرم داور ملی بوکس کشور در آزمون رسمی آیبا تک ستاره شد از مجموع 20 داوری که در آزمون رسمی آیبا برای ارتقاء درجه داوری ملی به تک ستاره شرکت کرده بودند، 19 داور […]

گروه ورزش: خرم داور ملی بوکس کشور در آزمون رسمی آیبا تک ستاره شد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، خرم داور ملی بوکس کشور در آزمون رسمی آیبا تک ستاره شد از مجموع 20 داوری که در آزمون رسمی آیبا برای ارتقاء درجه داوری ملی به تک ستاره شرکت کرده بودند، 19 داور موفق به اخذ ستاره شدند.

آزمون ارتقاء درجه داوری ملی به تک ستاره با حضور “تری اسمیت” مدرس رسمی آیبا در خلال مسابقات شکست حصر آبادان در این شهر برگزار شد.

در این آزمون 20 داور کشورمان حضور داشتند که در نهایت 19 داور موفق به اخذ ستاره شدند.

کمیته داوران فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) طی نامه ای فدراسیون بوکس ایران نام 19 داور قبول شده را اعلام کرده و از این پس این نفرات به جمع داوران ستاره دار کشورمان اضافه شدند.

در این لیست 19 نفره نام علی احمد خرم از مربیان نامی و داوران خوب کشور به چشم می خورد تا برگ زرینی دیگر برای بوکس ملایر و استان همدان ورق خورده و ارتقا این رشته را در بر گیرد.

یاسر روزبهانی سرپرست هیئت بوکس شهرستان ضمن تبریک به این استاد بزرگ بوکس استان از زحمات رئیس هیئت استان آقای دوامی برای حمایتها و همچنین احترامی که در بوکس ایجاد نموده قدر دانی نموده و گفت : شهرستان ملایر برنامه های خوبی را در راستای شناسایی این رشته به علاقه مندان دارد که به زودی در قالب یک برنامه مکتوب به هیئت استان ارائه خواهد شد.

اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر ضمن تبریک به استاد خرم گفت : ایشان از داوران برجسته کشور و پیشکسوت بوکس شهرستان هستند ارتقا درجه داوری استاد خرم و ستاره دار شدن ایشان نشان از پتانسیل بالای بوکس در شهرستان است وی اظهار امید واری کرد با توجه به مربیان خوب شهرستان و ورود اداره به بحث قهرمانی این رشته خبر های خوبی در آینده از بوکس به سمع مردم ورزش دوست شهرستان برسد.