قهرمانی تیم بانوان کبودراهنگ در مسابقات هنرهای فردی قهرمانی کشور

گروه ورزش: در پایان مسابقات هنرهای فردی قهرمانی کشور بانوان (سوپر کنتاکت بین المللی)، تیم کبودراهنگ به نمایندگی از استان همدان در جایگاه نخست قرار گرفت.       به گزارش “فردای همدان”، تیم هنرهای فردی شهرستان کبودرآهنگ که به نمایندگی از استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور بانوان (سوپر کنتاکت بین المللی) شرکت کرده […]

گروه ورزش: در پایان مسابقات هنرهای فردی قهرمانی کشور بانوان (سوپر کنتاکت بین المللی)، تیم کبودراهنگ به نمایندگی از استان همدان در جایگاه نخست قرار گرفت.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، تیم هنرهای فردی شهرستان کبودرآهنگ که به نمایندگی از استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور بانوان (سوپر کنتاکت بین المللی) شرکت کرده بود توانست در مجموع تیمی قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.

این دوره از رقابت ها با حضور 200 رزمی کار خانم از دوازده استان کشور به میزبانی استان تهران برگزار شد که در نهایت تیم کبودراهنگ از استان همدان با 17 رزمی کار موفق به کسب مقام قهرمانی شد و تیم های گلستان و مازندران به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم تیمی قرار گرفتند.

نتایج بخش افرادی تیم کبودراهنگ به شرح ذیل می باشد:

در رده سنی نونهالان: طیبه عباسی، طیبه رشیدی و مریم نجفی (مدال طلا)، فاطمه حسینی (مدال نقره)

در رده سنی نوجوانان: ندا رضایی، هانیه محمدی، زهرا اکبری، فاطمه میرزایی، معصومه غلامی، نجمه حسینی همگر و نگار ولدخانی (مدال نقره)

در رده سنی جوانان: نسرین معصومی و سارا رستگار (مدال نقره)، هانیه قره خانی و زهرا عباسقلی (مدال برنز)

در رده سنی بزرگسالان: سمانه اسم خانی اشلق (مدال طلا) و لیلا سادلجی (مدال برنز) را به خود اختصاص دادند.