افزایش 22 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی همدان

رئیس پلیس راه استان از افزایش 22 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی همدان خبر داد.       به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ عزیزی با اشاره به آغاز طرح اربعین حسینی از روز بیستم آبان ماه سال جاری و بيان اينکه استان همدان يکي از محورهاي مواصلاتي مرکز کشور به غرب است، گفت: از ابتدای […]

رئیس پلیس راه استان از افزایش 22 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی همدان خبر داد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ عزیزی با اشاره به آغاز طرح اربعین حسینی از روز بیستم آبان ماه سال جاری و بيان اينکه استان همدان يکي از محورهاي مواصلاتي مرکز کشور به غرب است، گفت: از ابتدای طرح تاکنون شاهد افزایش 22 درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی همدان بوده ایم.

وی از 30 فقره تصادف فوتی و جرحی در محورهاي همدان از ابتدای طرح خبر داد و گفت: متاسفانه حجم سنگين تردد در جاده هاي استان منجر به افزایش 50 درصدی ميزان تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

رئیس پليس راه استان با اشاره به تردد 967 هزاری خودروها در محورهای همدان طی این چند روز وضعیت کنونی ترافیک را در این محورها نیمه سنگین و روان اعلام کرد و با توجه به افزايش شمار مسافرت ها در این ایام  از رانندگان خواست: با صبر و حوصله و با پرهيز از عجله رانندگي کنند.