عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی در 24 آبان ماه سال‌جاری

گروه فرهنگ و هنر: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی همدان به مناسبت روز بزرگداشت؛ کتاب، کتابخوانی و کتابدار در 24 آبان ماه خبر داد.       به گزارش “فردای همدان”، دکتر عاطفه زارعی با اشاره به آستانه فرارسیدن بیست و چهارمین دوره بزرگداشت؛ کتاب، کتابخوانی و کتابدار، از عضویت […]

گروه فرهنگ و هنر: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی همدان به مناسبت روز بزرگداشت؛ کتاب، کتابخوانی و کتابدار در 24 آبان ماه خبر داد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، دکتر عاطفه زارعی با اشاره به آستانه فرارسیدن بیست و چهارمین دوره بزرگداشت؛ کتاب، کتابخوانی و کتابدار، از عضویت رایگان افراد در کتابخانه‌های عمومی استان همدان خبر داد و افزود: پیرو بخشنامه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، 24 آبان ماه سال جاری ثبت‌ نام افراد در تمام کتابخانه‌های عمومی استان رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: مردم با در دست داشتن مدارک، تکمیل فرم مربوطه و مراجعه حضوری در کتابخانه‌های عمومی استان همدان، می‌توانند نسبت به عضویت اقدام کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در ادامه، با تشویق مردم به اهدای کتاب، افزود: مردم می‌توانند با اهدای کتاب، دانایی را به دیگران هدیه دهند و زمینه ارتقای دانش و اطلاعات را فراهم کنند.

وی کتابخانه‌های عمومی، روستایی و مناطق محروم را مقصد کتاب‌های طرح «اهدای کتاب» دانست و گفت: رساندن این کتاب‌ها به مناطقی که به آنها نیاز دارند بسیار مورد توجه است.

زارعی خاطرنشان کرد: از آنجا که برخی علاقمند به مطالعه هستند، اما ممکن است کتابی به اندازه کافی یافت نشود تا در دسترس آنها قرار گیرد، اهدای کتاب می‌تواند در این زمینه کمک‌رسان باشد.

وی با اهمیت به خواندن کتاب با بیان اینکه ممکن است کتابی مسیر سرنوشت انسان‌ها را تغییر دهد، افزود: از مهم‌ترین جنبه‌های توسعه توانمندی‌های کودک، کتاب خواندن است که امیدوارم خانواده‌ها به این موضوع توجه کنند.