برگزاری جشن ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در استان همدان

گروه جامعه: معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش جوانان استان همدان گفت: جشن ازدواج ۱۰۰ زوج جوان همدانی با تاکید بر آموزش زوجین برگزار می شود.     به گزارش “فردای همدان”، اسداله ربانی مهر اظهار داشت: هدف از اجرای این جشن، توجه به بحث آموزش زوجین از سوی مشاوران حوزه خانواده، ترویج فرهنگ […]

گروه جامعه: معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش جوانان استان همدان گفت: جشن ازدواج ۱۰۰ زوج جوان همدانی با تاکید بر آموزش زوجین برگزار می شود.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، اسداله ربانی مهر اظهار داشت: هدف از اجرای این جشن، توجه به بحث آموزش زوجین از سوی مشاوران حوزه خانواده، ترویج فرهنگ ازدواج آسان با تقدیر از زوج های نخبه و برگزاری مراسم جشن در یک فضای معنوی و بازدید زوج ها از باغ موزه دفاع مقدس است.

وی گفت: تا کنون ۲۰۰ نفر برای حضور در این جشن ثبت نام کرده اند که از زوج های با مهریه ۱۴ سکه و زوج هایی که در بحث تشکیل زندگی مشترک فرهنگ ازدواج آسان و پایدار را رعایت کرده اند به تعداد ۲۰ زوج تقدیر خواهد شد.

ربانی مهر بیان کرد: صندوق کارآفرین امید استان همدان در برگزاری این همایش همکاری داشته و از سوی اداره کل ورزش و جوانان و صندوق کار آفرین امید استان از این زوج ها تقدیر می شود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش جوانان استان همدان عنوان کرد: جشن ۱۰۰ زوج جوان روز پنج شنبه ساعت ۱۸ در محل باغ موزه دفاع مقدس و با حضور استاندار همدان و مدیر عامل صندوق کارآفرین امید کشور برگزار می شود.