سرشماري حضوري از 28 آبانماه آغاز می‌شود

گروه جامعه: فرماندار همدان با اشاره به آغاز سرشماري حضوري از 28 آبانماه خواستار همکاري هر چه بيشتر مردم با ماموران ستاد سرشماري شد و گفت: ستاد سرشماري شهرستان همدان با  197 مامور آمارگير،34 کارشناس فني و ديگر عوامل اجرايي کار سرشماري را در تمام نقاط شهري و روستايي انجام خواهند داد.       […]

گروه جامعه: فرماندار همدان با اشاره به آغاز سرشماري حضوري از 28 آبانماه خواستار همکاري هر چه بيشتر مردم با ماموران ستاد سرشماري شد و گفت: ستاد سرشماري شهرستان همدان با  197 مامور آمارگير،34 کارشناس فني و ديگر عوامل اجرايي کار سرشماري را در تمام نقاط شهري و روستايي انجام خواهند داد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، علی تعالی اظهار کرد: سرشماري اينترنتي براي نخستين بار در کشور انجام شد که در مقايسه با ساير کشورهاي جهان با استقبال بسيار خوبي از سوي مردم مواجه بوديم.

فرماندار شهرستان همدان افزود: در مهلت مشخص شده سرشماري اينترنتي ، 215 هزار و 491 نفر در قالب 67 هزار و 411 خانوار در شهرستان همدان موفق به ثبت اينترنتي اطلاعات شدند .

مدير اجرايي سرشماري شهرستان همدان از تعريف 577 حوزه سرشماري در شهرستان همدان گفت و تصريح کرد : روستاهاي بخش مرکزي و شرا در قالب 92 حوزه و شهرهاي همدان،مريانج،جورقان و قهاوند به 485 حوزه سرشماري تقسيم شده است .

وي با بيان اينکه زمان اجراي سرشماري توسط مامورين تا 30 آذر ماه خواهد بود خاطر نشان کرد: ماموران سرشماري هنگام مراجعه به درب منازل ملبس به کاور سرشماري هستند که کارت شناسايي ستاد سرشماري را نيز در اختيار دارند.