رسانه‌ها در معرفی شهدا به عنوان الگو در جامعه تلاش کنند

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: امروز جوانان ما به الگوهای برتر نیازمند هستند و شهدا نیز می توانند بهترین الگو برای جوانان باشند که در این راستا باید رسانه‌های شهرستان در بحث معرفی شهدا به جوانان تلاش کنند.     به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ محمود بداغی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادواره شهدای پنجم […]

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: امروز جوانان ما به الگوهای برتر نیازمند هستند و شهدا نیز می توانند بهترین الگو برای جوانان باشند که در این راستا باید رسانه‌های شهرستان در بحث معرفی شهدا به جوانان تلاش کنند.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ محمود بداغی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادواره شهدای پنجم آبان سال 57، شهدای گردان 157 امام حسین(ع) و 639 شهید شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این یادواره افزود: برگزاری چنین یادواره‌هایی در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت، تبیین مجاهدت‌های شهدا در عرصه دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا و همچنین معرفی شهدا به جامعه و مردم از مهمترین اهداف برگزاری این یادواره است.

 

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ تصریح کرد: جامعه امروز ما خواستار ترویج فرهنگ شهید و شهادت است چراکه این فرهنگ همان فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی، حمایت و دفاع از ولایت است.

 

وی ادامه داد: این یادواره با سخنرانی سرداراسماعیل کوثری از فرماندهان دفاع مقدس و با مداحیحاج سیدمحسن بنی فاطمه برگزار می شود.

 

بداغی ابراز داشت: در سال جاری چندین یادواره شهرستانی از جمله یادواره شهید شاخص سال برگزار شده و برگزاری این یادواره‌ها تداوم خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه در معرفی و تلاش شهدای پنجم آبان تلاش‌های بسیاری صورت گرفته، تاکید کرد: امروز جوانان ما به الگوهای برتر نیازمند هستند و شهدا نیز می توانند بهترین الگو برای جوانان باشند که در این راستا باید رسانه‌های شهرستان در بحث معرفی شهدا به جوانان تلاش کنندش