طرح دست‌های مهربانی برگزار شد

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه طرح دست‌های مهربانی برای دومین سال متوالی در استان به مناسب هفته کودک برگزار شد، گفت: هدف این طرح ترویج روحیه نوع ‌دوستی و بشردوستی بین کودکان است.     به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، مریم پاک‌بین در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته کودک، اظهار […]

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه طرح دست‌های مهربانی برای دومین سال متوالی در استان به مناسب هفته کودک برگزار شد، گفت: هدف این طرح ترویج روحیه نوع ‌دوستی و بشردوستی بین کودکان است.

 

 

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، مریم پاک‌بین در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته کودک، اظهار کرد: هفته کودک مصادف با ایام عزاداری دهه اول محرم بود بنابراین برنامه‌های هفته کودک را با حال و هوای عاشورا و محرم در استان برگزار کردیم.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه طرح دست‌های مهربانی برای دومین سال متوالی در استان به مناسب هفته کودک برگزار شد، افزود: هدف این طرح ترویج روحیه نوع ‌دوستی و بشردوستی بین کودکان است که در این طرح 321 نفر از اعضای کانون غنچه‌های هلال احمر شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه طرح فضای دوستدار کودک حسینی از دیگر برنامه ها بود، بیان کرد: غرفه هایی برای خانواده ها و کودکان در محل برگزاری هیئت‌های بزرگ عزاداری برپا شد و در آن کودکان نقاشی با موضوع عاشورا کشیدند.

پاک‌بین با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کودک از مجموع فعالیت‌های کودکان در بهزیستی و پارک از جمله برنامه ها بود، عنوان کرد: علاوه بر آن کودکان آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه را دریافت کردند. همچنین مانور زلزله در برخی مهدهای کودک تحت پوشش انجام شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان در ادامه گفت: آموزش کودکان به تجهیزات هلال احمر، تجهیزات داخل آمبولانس امداد و کیف‌های کمک‌های اولیه نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در هفته کودک است.

وی با اشاره به تشکیل حلقه صلح و دوستی با شعار حمایت از کودکان یمن، سوریه و عراق، ابراز کرد: همچنین 45 مهدکودک به کیف امداد و جعبه کمک های اولیه مجهز شده است و 164 کودک آموزش امداد و کمک‌های اولیه را دریافت کرده‌اند.

پاک‌بین با بیان اینکه کانون غنچه‌های هلال طی سه سال گذشته حائز رتبه برتر شده است، خاطرنشان کرد: 130 کانون غنچه های هلال در همدان فعال است.

 

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار کرد: طی هفته کودک، 529 کودک در فضای دوستدار کودک حسینی، 411 نفر در مسابقات نقاشی شرکت و 260 نفر از اعضا از نمایشگاه‌ها بازدید کردند.