استقرار تاکسی‌های ون در پارک سوارهای پل قیس و پهلوانها

گروه جامعه: رییس کمیسیون خدمات شهری ،حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان از استقرار تاکسی های ون در پارک سوارهای پل قیس و پهلوانها خبر داد.       به گزارش “فردای همدان”، کامران گردان در بازدید از محل استقرار تاکسی های ون در پارک سوارهای قیس و پل […]

گروه جامعه: رییس کمیسیون خدمات شهری ،حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان از استقرار تاکسی های ون در پارک سوارهای پل قیس و پهلوانها خبر داد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، کامران گردان در بازدید از محل استقرار تاکسی های ون در پارک سوارهای قیس و پل پهلوانها با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور کاهش تراکم ترافیک در خیابان شهدا و تسهیل در عبور و مرور تاکسی های ون مسیرهای شهرک مدنی و خضر به این پایانه ها انتقال یافت.

گردان هدف از بازدید از پایانه ها و پارک سوارها را بررسی وضع موجود بیان کرد و افزود : در این بازدید ضمن بازدید میدانی از محل مورد نظر از نزدیک مشکلات رانندگان تاکسی را احصاء نموده و در نهایت پیگیری مسایل و مشکلات در دستور کار شهرداری منطقه دو قرار گرفت.

وی تاکید کرد : روشنایی محل استقرار تاکسی ها ، آسفالت محوطه ، صندلی ایستگاههای انتظار و بازسازی و احداث سرویس بهداشتی مناسب از جمله درخواستهای رانندگات تاکسی ها برای پارک سوارهای قیس و پل پهلوانها بود که مدیریت شهرداری منطقه دو قول رسیدگی و انجام موارد مطروحه را در اسرع وقت را داد.