اجراي هفتمين مرحله طرح “آرامش در شهر “در استان

فرمانده انتظامي استان از اجراي هفتمين مرحله از طرح "آرامش در شهر" در حوزه برخورد با قاچاقچيان ،خرده فروشان و معتادين متجاهر در استان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سردار سلمان اميري در تشريح اين خبر، اظهار داشت: يکي از دغدغه ها و مطالبات مردمي در حوزه امنيت اجتماعي برخورد با قاچاقچيان و جمع آوري خرده فروشان مواد مخدر و معتادين متجاهر و پاکسازي محلات از لوث وجود اين دسته از افراد مي باشد.
وي افزود: برابر سوابق موجود بخشي از جرائم خرد مانند سرقت ها توسط اين افراد صورت مي گيرد، بنابراين پليس مبارزه با مواد مخدر در راستاي پاسخگويي به اين مطالبه هفتمين مرحله از طرح “آرامش در شهر” را در تاريخ 18 و 19 ارديبهشت ماه در استان اجرا کرد.
سردار اميري گفت: اجراي اين طرح در استان همدان با همکاري انتظامي شهرستان هاي تابعه و يگان ويژه انجام گرفت که در اين راستا تعداد 82 نفر قاچاقچي و خرده فروش مواد دستگير و بيش از 33 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
سردار اميري گفت: تعداد يک دستگاه خودرو سواري و يک دستگاه موتور سيکلت در اين راستا توقيف و همچنين تعداد 306 معتاد و معتاد متجاهر دستگير که پس از غربالگري به مراکز ماده 16 و 15 تحويل شدند.
فرمانده انتظامي استان همدان در پايان بيان داشت: تشديد برخورد با خرده فروشان و طرح هاي جمع آوري معتادين متجاهر بصورت هفتگي در سطح محلات با همکاري رده هاي انتظامي و يگان ويژه ادامه خواهد داشت.