15 فقره سرقت در پرونده سارقان داخل خودرو در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري دو نفر سارق داخل خودرو توسط ماموران کلانتري 16 شهرک شهيد مدني خبر داد.       به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ پژمان قويمي در تشريخ اين خبر اظهار کرد: ماموران انتظامي کلانتري 16 شهرک مدني در حال گشت زني در محدوده ها و بخش هاي مختلف شهرک مدني، […]

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري دو نفر سارق داخل خودرو توسط ماموران کلانتري 16 شهرک شهيد مدني خبر داد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ پژمان قويمي در تشريخ اين خبر اظهار کرد: ماموران انتظامي کلانتري 16 شهرک مدني در حال گشت زني در محدوده ها و بخش هاي مختلف شهرک مدني، دو نفر را در حال سرقت از خودروي يکي از شهروندان مشاهده کردند که بلافاصله نسبت به دستگيري سارقان اقدام و در نهايت يکي از سارقان را در پي يک عمليات تعقيب و گريز دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

وي افزود: اين متهم که در کلانتري تحت بازجويي فني و پليسي قرار گرفت، به 15 فقره سرقت داخل خودرو با همکاري همدست خود اعتراف کرد و در نهايت با همکاري وي سارق دوم نيز در مخفيگاهش دستگير شد.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: پس از دستگيري سارق دوم، در بازرسي از مخفيگاه سارقان تعداد زيادي پخش خودرو، تعدادي مدارک شناسايي و لوازم شخصي کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان خاطرنشان کرد: متهمان در اعترافات خود علاوه بر 15 فقره سرقت داخل خودرو به 2 فقره سرقت موتورسيکلت نيز اعتراف کردند که با هماهنگي قضايي جهت بررسي بيشتر جرائم تحويل پليس آگاهي استان همدان شدند.