دستگيري عامل برداشت اينترنتي غيرمجاز در همدان

کارشناسان پليس فضاي توليد و تبادل انتظامي استان، عامل برداشت اينترنتي غير مجاز را شناسايي و دستگير کردند.     به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ اميني رئيس پليس توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان همدان با اعلام اين خبر گفت: در پی مراجعه شهروند همداني با در دست داشتن مرجوعه اي قضايي مبني بر برداشت […]

کارشناسان پليس فضاي توليد و تبادل انتظامي استان، عامل برداشت اينترنتي غير مجاز را شناسايي و دستگير کردند.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ اميني رئيس پليس توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان همدان با اعلام اين خبر گفت: در پی مراجعه شهروند همداني با در دست داشتن مرجوعه اي قضايي مبني بر برداشت اينترنتي غيرمجاز، به پليس فتا، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان این پليس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقيقات اوليه از شاکي مشخص شد نامبرده به دنبال دریافت پیامک های کسر وجه، پس از مراجعه به بانک متوجه برداشت غيرقانوني وجه از طریق موبایل بانک و توسط فردي ناشناس از حسابش شده است.

این مقام انتظامی تصريح کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فني و بکار گيري شگرد هاي خاص پليسي، مجرم را شناسايي و پس از اخذ دستور مقام قضايي نامبرده را دستگير کردند.

سرهنگ اميني اظهار داشت: متهم که از دوستان شاکي است در بازجويي هاي فني صراحتا به بزه انتسابي اقرار و هدف از این کار را کسب منافع مالي عنوان کرد.

سرهنگ اميني در ادامه از دستگیری متهمی دیگر در پی تهدید و اخاذی از طريق شبکه اجتماعي خبر داد و افزود: نامبرده که با شماره تلفنی ناشناس به طور پيوسته از طريق ارسال پيامک هاي مکرر اقدام به ایجاد مزاحمت برای فردی می کرد، با پیگیری های کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

رئيس پليس فتا همدان در پايان ضمن بيان اين مطلب که متهم جهت انجام مراحل قانوني به دادسرا فرستاده شد از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در فضاي مجازي، موضوع را با شماره تلفن 2182674 در ميان بگذارند.