ديدار چهره به چهره فرمانده انتظامي با شهروندان در سامانه 197

گروه جامعه: فرمانده انتظامي استان همدان به همراه جمعي از معاونان ضمن حضور در دفتر نظارت همگاني به صورت حضوري و تلفني با مردم گفت و گو و به مشكلات آنان رسيدگي مي‌كند.     به گزارش “فردای همدان”، در راستاي پاسخگويي به نظرات، انتقادات، ديدگاه‌ها و مشكلات مردمي در خصوص عملكرد پليس روز دوشنبه […]

گروه جامعه: فرمانده انتظامي استان همدان به همراه جمعي از معاونان ضمن حضور در دفتر نظارت همگاني به صورت حضوري و تلفني با مردم گفت و گو و به مشكلات آنان رسيدگي مي‌كند.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، در راستاي پاسخگويي به نظرات، انتقادات، ديدگاه‌ها و مشكلات مردمي در خصوص عملكرد پليس روز دوشنبه 26 مهرماه، فرمانده انتظامي استان همدان به همراه رؤساي بازرسي، پليس راه و راهور، معاونت نیروی انسانی و وظيفه عمومي، رييس اداره گزينش و استخدام انتظامی استان و فرماندهي انتظامي شهرستان همدان در دفتر نظارت همگاني 197 حضور به هم مي‌رسانند.

گفتني است اين جلسه از ساعت 10 صبح در محل دفتر نظارت همگاني واقع در خيابان شريعتي – چهار راه كبابيان- پلاك 56 برگزار مي شود و تا ساعت 12 ظهر همان روز ادامه دارد.

يادآور مي شود: شهروندان مي‌توانند با مراجعه حضوري به آدرس فوق و تماس تلفني با شماره تلفن 197 مشكلات خود را با مسئولان مربوطه در ميان گذاشته و پاسخ لازم را دريافت كنند.