برنامه های هفته ملی کودک در همدان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان از برپایی 2 غرفه نمایشگاهی به مناسبت هفته جهانی کودک در کانون پرورش فکری به مدت یک هفته و محوطه پارک مردم به مدت یک روز خبر داد.       به گزارش “فردای همدان”،  در غرفه های برپا شده آموزش فوریتهای امدادی، آشنایی با کیف کمکهای اولیه و […]

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان از برپایی 2 غرفه نمایشگاهی به مناسبت هفته جهانی کودک در کانون پرورش فکری به مدت یک هفته و محوطه پارک مردم به مدت یک روز خبر داد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”،  در غرفه های برپا شده آموزش فوریتهای امدادی، آشنایی با کیف کمکهای اولیه و مانور هایم لیخ توسط اعضای کانون جوانان هلال احمر به بازدید کنندگان که کودکان و اعضای کانون غنچه های هلال بودند ارائه و همزمان فضای دوستدار کودک نیز در محوطه پارک مردم برپا شد که در آن فضا به کودکان نقاشی و رنگ آمیزی آموزش داده شد .

وی بیان کرد: همچنین فضا سازی ساختمانهای جمعیت هلال احمر، برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا در محل نمازخانه جمعیت، شرکت در مراسم شیر خوارگان حسینی و برپایی ایستگاه سلامت در بین عزاداران حسینی، برپایی ایستگاه سلامت در کانون دانشجویی هلال احمر پردیس شهید مقصود و … از جمله برنامه های ماه محرم و عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) جمعیت هلال احمر شهرستان همدان بود.