به همت هیات کاراته استان:

بولتن همدان در اختیار کاراته کاهای کشور قرار گرفت

مسئول کمیته اجرایی مسابقات قهرمانی کشور گفت: به همت هیات کاراته استان همدان، بولتن شهر همدان در اختیار کاراته کاهای کشور قرار گرفت.

به گزارش فردای همدان، مریم عسگری اظهار داشت: 20 دختر و 20 پسر در تیم اجرایی مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی همدان جضور دارند.

مسئول کمیته اجرایی مسابقات قهرمانی کشور افزود: پذیرایی و تشریفات عوامل کادر فنی، عوامل فدراسیون، داوران و کمک داوران بر عهده تیم اجرایی می باشد که هماهنگی‌های لازم  10 روز قبل از شروع مسابقات صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 4 جلسه با دانشجویان برگزار شد، بیان کرد: از دانشجویان خواستیم در راستای برگزاری هرچه بهتر مسابقات در حوزه تشریفات و پذیرایی هیات کارته استان همدان را یاری نمایند.

عسگری ادامه داد: پذیرایی، ایاب و ذهاب عوامل فدراسیون نیز از جمله کارهای کمیته اجرایی مسابقات است که خوشبختانه تیم اجرایی به خوبی موارد را تخت کنترل داشته است.

مسئول کمیته اجرایی مسابقات قهرمانی کشور با تاکید بر اینکه بولتن شهر همدان و جاذبه های گردشگری در اختیار سرپرستان قرار داده شده است، عنوان کرد: هچنین برای کسانی که تمایل دارند بعد از اتمام مسابقات در همدان بمانند، اسکان موقت در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: تیم اجرایی از ساعت 6 صبح در سالن حضور دارند و پایان مسابقات سالن را ترک می کنند.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: خوابگاه میلاد نور(تالار معلم)، هتل وندیک و هتل امیران برای اسکان مهیمانان در نظر گرفته شده اند.